Megtekintés
Online szolgáltatások

CITROËN ONLINE SZOLGÁLTATÁSOK

A Citroën újításait mindig ügyfelei és az ő életstílusuk inspirálta. Nincs ez másként a digitális technológia terén sem, ahol számos kapcsolódási technológiát, megoldást kínál a márka a felhasználók még nagyobb biztonsága és kényelme érdekében.

ÉRINTŐKÉPERNYŐ

A műszerfal közepén elhelyezett érintőképernyő a Citroën Advanced Comfort program részeként a csatlakoztathatóságot helyezi előtérbe. Konfigurálja járművét, érje el a multimédiás rendszert, a telefont, a légkondicionálót és a navigációt. Biztonsága érdekében hangfelismeréssel vezérelheti.

CITROËN CONNECT PLAY (via Mirror Screen)

Kényelem és szórakozás a lehető legnagyobb biztonságban

Az Android Auto és Apple CarPlayTM rendszerekkel kompatibilis Mirror Screen funkciót* is magában foglaló technológia segítségével telefonjának kijelzőjét (rajta a kedvenc alkalmazásaival) a gépjármű központi érintőképernyőjére tükrözheti. 

*A funkció abban esetben használható, ha a csatlakoztatott telefonon van letöltött Android Auto vagy Apple CarPlayTM alkalmazás..

CITROËN CONNECT NAV 

Még nagyobb nyugalom

A gépjármű és a digitális világ között folyamatos kapcsolatot biztosít a Citroën modellek érintőképernyője. Az irányítóközpontként működő képernyő lehetővé teszi a gépjármű konfigurálását, és hozzáférést biztosít a legújabb generációs Citroën Connect Nav 3D online navigációs rendszerhez. Az utóbbihoz olyan internetalapú szolgáltatások kapcsolódnak, mint például a TomTom Traffic, amely valós idejű forgalmi információkkal szolgál, figyelmeztet a veszélyzónákra, tájékoztat a töltőállomások és parkolók elhelyezkedéséről és árairól, a várható időjárásról vagy a közelben található szolgáltatóegységekről.

A rendszer a villamos meghajtással kapcsolatos információkkal is kiegészül, így például a benzinkutakon kívül az elektromos töltőállomásokat is jelzi, és a hatótáv megfelelő kezelése érdekében a gépjármű akkumulátorszinttől függő hatósugarát is feltünteti.

 

*A feláras opcióként rendelhető SOS+Assistance rendszer beépített internet kapcsolatot biztosít az Online navigációs csomag kényelmesebb használatához. Az opció megrendelése nélkül az Online navigációs csomag használata során a valós idejű adatok megjelenítéséhez az ügyfél mobilinternet szolgáltatásának megosztása szükséges (a díjakról mobilszolgáltatójánál érdeklődjön).

CITROËN CONNECT ASSIST 

Utazzon teljes nyugalomban és biztonságban

A helymeghatározással működő, előfizetést nem igénylő, éjjel-nappal ingyenesen igénybe vehető szolgáltatás lehetővé teszi a 112  segélyhívó gombbal történő riasztását*. 

A My Citroën alkalmazáson keresztül egyben a gépjármű távolból történő vezérlése is biztosított.

 

*Citroën ë-Berlingo Electric és ë-Spacetourer Electric modelleknél bizonyos funkciók csak abban az esetben érhetőek el, ha a jármű rendelkezik a feláras opcióként rendelhető SOS+Assistance rendszerrel és Citroën Connect multimédia egységgel. Kérje márkakereskedője segítségét!

Ë-REMOTE SZOLGÁLTATÁS*

Online asszisztens elektromos vagy hibrid autójához

  • időzített töltés,

  • időzített hőmérséklet-beállítás,

  • a töltési idő ellenőrzése.


  • * Bizonyos modelleknél, illetve felszereltségeknél az applikáción keresztül vezérelhető funkciók (pl: ë-Remote) csak abban az esetben érhetőek el, ha a jármű rendelkezik a feláras opcióként rendelhető SOS+Assistance rendszerrel. További tájékoztatásért kérjük, forduljon márkakereskedőjéhez!

    BLUETOOTH

    Telefonálás az autóban, biztonságban

    Telefonáljon menet közben a legnagyobb biztonságban. Ellenőrizze autója kompatibilitását.
    FONTOS INFORMÁCIÓ
    Az alábbi listában megjelölt digitális szolgáltatások csak azon gépjárművek esetén érhetőek el, amelyekbe az adott felszereltség/tartozék a megrendelés, majd gyártás során – szériatartozékként, illetve felár ellenében elérhető opcióként  – beépítésre került. Az ingyenesen biztosított frissítések (így különösen térkép, telematikai rendszer frissítései) kizárólag abban az esetben térítésmentesek, amennyiben azt az Ügyfél önállóan végzi el. Az Ügyfél ezen frissítések esetén is igénybe veheti márkaszerviz segítségét, ez esetben ennek elvégzéséért a márkaszerviz munkadíjat számíthat fel.
    A frissítéssel érintett digitális szolgáltatás megnevezése Kap-e értesítést az ügyfél a frissítésről? Ingyenes-e a frissítés? Van-e egyéb feltétele a frissítésnek? (pl. regisztráció, előfizetés) Megjegyzés
    Gépjármű biztonságos működését érintő frissítések, gyártó által előírt megelőző beavatkozások
    a beavatkozás jellegétől függően erről külön értesítést kap az Ügyfél vagy a márkaszerviznél tett látogatása során kaphat erről tájékoztatást
    IGEN, időkorlát nélkül
    NINCS
    Hibajelenségek kapcsán végzett szoftverfrissítések
    NEM (a szoftverfrissítés szükségessége a hibafeltárás során azonosítható)
    A Gépjármű garancia időszaka alatt ingyenes, ezt követően fizetős javításként kerül elvégzésre
    NINCS
    Az Ügyfélnek a hibajelenség észlelését követően be kell vinnie a Gépjárművet a márkaszerviz hálózat valamely tagjához, megjelölve a hibát
    Telematikai rendszer frissítése (új Citroën modellek, kivéve új C5X)
    NEM
    IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül
    NINCS
    A telematikai rendszer frissítését a https://www.citroen.hu/szerviz-es-szolgaltatasok/szoftver-es-terkepfrissites.html oldalon érheti el, de a rendszer frissítése céljából márkaszervizeinkhez is fordulhat, ez esetben a szolgáltatás munkadíj ellenében kerül elvégzésre.
    Telematikai rendszer frissítése (Citroën C5X)
    IGEN (az autó felajánlja a frissítést, melyet a beépített SIM kártya segítségével tölt le)
    IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül
    NINCS
    Gyárilag beépített navigációhoz tartozó térképfrissítések (új Citroën modellek, kivéve Citroën C5X és Jumper)
    NEM
    IGEN, az Ügyfél által önállóan elvégzett frissítés esetén időkorlát nélkül
    NINCS, ugyanakkor a valós idejű útvonaltervezés és forgalmi adatok elérése az "Connected Navigation Plus csomag" segítségével valósulhat meg, mely a garancia kezdetétől számított 3 évig díjmentes, utána viszont előfizetési díjhoz kötött.
    A navigációs rendszert opcióként tudja az Ügyfél az autóhoz megrendelni, amennyiben a felszereltségi listán az elérhető.
    Gyárilag beépített navigációhoz tartozó térképfrissítések (Citroën Jumper)
    NEM
    NEM, a frissítés térítés ellenében történik a TomTom weboldalán keresztül.
    NINCS
    A navigációs rendszert opcióként tudja az Ügyfél az autóhoz megrendelni, amennyiben a felszereltségi listán az elérhető.
    Telefonos applikáció(MyCitroën)
    IGEN, a Google Play és az Apple App Store jelzi ha új frissítés érhető el. Esetenként az alkalmazás is kérheti a szoftverfrissítést.
    IGEN, időkorlát nélkül
    IGEN, az alkalmazás használatához regisztráció szükséges.
    Ë-Remote funkció
    IGEN, a frissítése a márkaalkalmazással együtt történik, melyhez a Google Play és az Apple App Store jelzi, ha új frissítés érhető el. Esetenként az alkalmazás is kérheti a szoftverfrissítést.
    IGEN, időkorlát nélkül
    IGEN, az alkalmazás használatához regisztráció szükséges.

    Kizárólag plug-in hibrid és elektromos modellek esetén.

    Citroën ë-Berlingo, ë-Berlingo furgon, ë-Spacetourer (Feel és Business felszereltség) és ë-Jumpy esetén az applikáción keresztül vezérelhető funkciók (pl: Ë-Remote) csak abban az esetben érhetőek el, ha a jármű rendelkezik a feláras opcióként rendelhető SOS+Assistance rendszerrel. További tájékoztatásért kérjük, forduljon márkakereskedőjéhez!