Megtekintés

Irány a zen állapot

A Citizennel a ZEN állapot a jármű megvásárlását követően is Önnel marad. Ezt a szolgáltatási programot úgy alakítottuk ki, hogy könnyedebbé és egyszerűbbé tegyen minden pillanatot, melyet Citroënjében tölt.

MYCITROËN ALKALMAZÁS

Mindig kapcsolatban

Az iOS és Android rendszerre is letölthető MyCitroën alkalmazással számos szolgáltatást előnyét élvezheti, és a lehető legkellemesebbé teheti Citroën szerviz élményét. Az applikáció értesíti Önt, ha Citroënje szervizelése esedékessé válik. Ön az applikáción belül azonnal le is foglalhatja szerviz-időpontját, és kérhet árajánlatot kedvenc márkaszervizétől – mindezt saját otthona kényelméből. 
Ne késlekedjen, töltse le ezt a nagyon hasznos applikációt most!

 

MYCITROËN DRIVE

Mon trajet planifié

MyCitroën Drive vous permet de planifier vos trajets en fonction de vos besoins. Ainsi, il vous informe du trafic en temps réel, de la présence de radars sur votre parcours, du prix des carburants, de la présence de bornes de recharge et de la disponibilité des places de stationnement là ou vous vous rendez.
Vous rêviez d’avoir un copilote ? C’est chose faite !

MYCITROËN TIPS

Mes conseils pour une meilleure conduite

WIP

MYCITROËN ASSIST

Jön a segítség!

A Citroën Assistance a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható, Magyarországról ingyenesen (06 80 200 880), Európából pedig normál díjszabás szerint (+36 1 348 4888).

A Citroën Assistancet a MyCitroën applikáció "Kapcsolat és segítség" funkcióján keresztül is hívhatja.

ADVISOR SERVICES

Keresse meg a legjobb Citroën márkaszervizt

A Citroën Advisornak köszönhetően könnyen megtudhatja, hogy más ügyfeleink mit gondolnak a márkaszervizeinkben elérhető szolgáltatások minőségéről.

Kényelmesen kiválaszthatja az önnek legkedvezőbb szervizt, sőt, Ön is megoszthatja másokkal véleményét az adott márkaszervizről, ezzel is segítve a többi ügyfelet. 

TELEMAINTENANCE

Mes alertes entretien et réparation expliquées par Citroën

Telemaintenance veille au bon fonctionnement de votre voiture et vous prévient lorsqu’une alerte de sécurité ou de maintenance est émise par votre véhicule.

Si votre date d'entretien approche ou qu'un voyant s'allume sur votre véhicule, vous êtes notifiés et avez immédiatement la possibilité de prendre rendez-vous dans votre atelier préféré.

ONLINE SZERVIZIDŐPONT-FOGLALÁS ÉS SZERVIZDÍJ - KALKULÁTOR

Foglaljon szervizidőpontot vagy készítsen szervizdíj-kalkulációt!

Talán még soha nem volt ennyire egyszerű szervizidőpontot foglalni vagy előzetes díjkalkulációt* készíteni.

Itt, a weboldalon vagy a MyCitroën applikáción belül elérhető online szervizidőpont-foglaló rendszeren keresztül kényelemesen kiválaszthatja a legközelebbi márkaszervizt,  a kívánt szervizszolgáltatást és az Ön által preferált időpontot.
Ha Happy Hour-időszakban** foglal időpontot, akár kedvezményekre is szert tehet.

 

*a beavatkozás becsült ára a gépjármű vonatkozásában az Ön által megadott adatok alapján kerül kalkulálásra, ezek pontatlansága, helytelensége vagy megadásának elmulasztása esetén a szervizszolgáltatás tényleges ára eltérhet, illetve magasabb lehet a kalkulációban foglaltakhoz képest.
**a Happy Hour időpontok és kedvezmények a márkaszerviz saját döntési körébe tartoznak

SERVICE 24/7

Mon véhicule déposé quand je veux

Grace à Citroën Service 24/7, vous pouvez déposer votre véhicule à notre atelier à n'importe quelle heure du jour ou de la nuit. Vous n'avez qu'à suivre les indications à l'écran pour déposer ou récupérer votre véhicule, en un clin d'œil, 24h/24 et 7j/7. Nous vous contacterons par SMS pour vous transmettre toutes les informations utiles. 

Si vous optez pour un véhicule de courtoisie, vous récupérez et déposez les clés de la même façon.

SERVICE ON WHEELS

Localize

localize

HOZOM-VISZEM SZOLGÁLTATÁS

A szerviz házhoz megy

Élvezze a hozom-viszem szolgáltatás kényelmét! Ezzel a szolgáltatással nem Ön megy a Citroënhez, hanem a Citroën megy Önhöz.
A Citroën márkaszerviz egyik kolllégája felkeresi Önt az Ön által megadott helyszínen, és  átveszi járművét. A szervizelés után pedig visszaszolgáltatja Önnek.


CITROËN SZERVIZSZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK

100% nyugalom

A Citroën szervizszolgáltatási szerződéseivel továbbra sem kell aggódnia az előre nem tervezhető költségek miatt, nem marad autó nélkül a javítások ideje alatt, sőt, semmilyen szállítási vagy helyszíni javítási költséggel nem kell számolnia. Válassza az Ön számára ideális szolgáltatásszintet!

VIDEOCHECK

Videós jóváhagyás az elvégzendő munkáról

A VIDEOCHECK egy innovatív szolgáltatás, amely a szervizbeavatkozás során feltárt, előre nem látható meghibásodások, kopások vagy eltérések videós igazolására szolgál.

 

A márkaszerviz a szerelő magyarázatával kiegészített videÓfilmen tájékoztatja Önt, ha a járművön a szervizművelet során felmerült olyan további eltéréseket találnak, amelyek megoldását eredetileg nem tervezték. A VIDEOCHECK szolgáltatás keretében tehát egy videót küldenek az autóján elvégzendő munkákról, így távolról, teljes átláthatóság mellett jóváhagyhatja az árajánlatát. Az árajánlatot, melynek elfogadása vagy elutasítása az Ön saját döntése, sms-ben vagy e-mailben is fogadhatja, és további kiegészítő magyarázatot is kérhet.

 

A VIDEOCHECK szolgáltatással időt és pénzt takaríthat meg, hiszen az autóján felmerülő munkákat egy szervizbeállás alkalmával elvégeztetheti.

KEZELÉSI KÖNYVEK

100% digitális

A felhasználói kézikönyvet azért hozták létre, hogy Ön minden élethelyzetben biztonságosan élvezhesse Citroën járművét.


Kérjük, hogy alaposan olvassa el a kezelési útmutatót, hogy megismerkedhessen a járművével.


Ez a kézikönyv bemutat minden olyan felszereltséget, amely járművében elérhető. A dokumentum tartalmazhat olyan lehetőségekből és tartozékokból is néhányat, amely az Ön országában limitáltan elérhető, vagy a megvásárolt jármű felszereltségétől eltérő.

MODERNIZÁCIÓS KAMPÁNY

Győzödjön meg arról, hogy mindig naprakész!

A Citroën minden autótulajdonosát tájékoztatja, ha modernizációs frissítés válik szükségessé a gépjáművön - akár a marketing csatornákon keresztül vagy a márkaszervizben megfordulva személyesen. Amennyiben Önhöz eljutott az információ, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot márkaszervizével. Az ellenőrzést követően konfirmálni tudják Önnek, hogy járműve érintett-e a gyártó modernizációs kampányában vagy nem. Kérjük, hogy a kapcsolattartás megkönnyítése érdekében ellenőriztesse, hogy postacíme pontosan szerepel-e a nyilvántartásban.

MAINTENANCE E-BOOK

Mon carnet d'entretien 100% digital

Profitez de Maintenance e-book, le premier carnet d'entretien 100% digital, imaginé pour vous par Citroën. Retrouvez tout l'historique de vos entretiens, de toutes les interventions réalisées sur votre véhicule, de même que les opérations à prévoir. Votre Maintenance e-book est disponible exclusivement dans votre espace personnel de votre Application MyCitroën.

TÉRKÉPFRISSÍTÉS

Navigációs rendszerének naprakész térképekre van szüksége az optimális működéshez. Ezért a Citroën rendszeresen frissíti autója térképeit.