Megtekintés
Citroën garancia

A CITROËN ÁLTAL BIZTOSÍTOTT GARANCIA

Jóllehet a Citroën nagy szakértelemmel és magas szintű minőségellenőrzés mellett gyártotta az Ön autóját, felmerülhetnek meghibásodások, kopások merülhetnek fel a jármű használata során.

A jármű állapotának megőrzése és az Ön biztonságos autózásának biztosítása érdekében a Citroën többet nyújt a jogszabályban előírt garanciális kötelezettségnél, és a meghibásodások javításánál a gyártás során beépített alkatrészek minőségével megegyező minőségű alkatrészt épít be az Ön autójába.

A CITROËN ÚJAUTÓK A KÖVETKEZŐ GARANCIÁKAT KÍNÁLJÁK

GARANCIA GYÁRTÁSI HIBA FÉNYEZÉS ÁTROZSDÁSODÁSODÁS
FEDEZETT HIBÁK Az alkatrészek gyártási eredetű hibája, a kopóalkatrészek (pl. fékbetétek) kivételével A karosszéria perforációja: belülről kívülre jutó korrózió A karosszéria perforációja: belülről kívülre jutó korrózió
A GARANCIA TARTALMA • A meghibásodott alkatrészek térítésmentes javítása vagy cseréje
• A helyszíni javítás vagy beszállítás költségeinek válalása a garancia fedezett mozgásképtelenség esetén
A festék- vagy lakkréteg hibájának megszüntetése érdekében végzendő részleges vagy teljes helyreállítás A korrózió okozta perforációval érintett elemek helyreállítása vagy cseréje
IDŐ- ÉS KM-KORLÁT

• Fogyasztó által vásárolt személygépjárművek esetén: az első forgalomba helyezéstől számított 3 évig

• Egyéb esetben: az első forgalomba helyezéstől számított 2 évig

• Km-korlátozás nélkül

• Fogyasztó által vásárolt személygépjárművek esetén: az első forgalomba helyezéstől számított 3 évig

• Egyéb esetben: az első forgalomba helyezéstől számított 2 évig

• Km-korlátozás nélkül

• 12 év (személygépjármű) 
• 5 év (haszongépjármű)

GARANCIA - GOND NÉLKÜL

HOL TALÁLOM A GARANCIAFELTÉTELEK RÉSZLETES LEÍRÁSÁT?

A jármű szervizfüzetében találja, melyet a jármű újonnan vásárlásakor kapott kézhez.

HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A GARANCIÁT?

Meghibásodás út közben, fényezési hibák, karosszéria perforációk a jármű karosszériájának belülről kifelé történő perforációja  ... Bármi is legyen az, cselekedjen ösztönösen!  Szervizfüzetével keressen fel egy Citroën márkaszervizt, amint a hibát észlelte!

Csak a hivatalos Citroën szerviz tudja megmondani, hogy a meghibásodásra vonatkozik-e a Citroën szerződéses garanciája.


MI A TEENDŐ, HA GÉPJÁRMŰVÉBEN ÚTKÖZBEN OLYAN MEGHIBÁSODÁS TÖRTÉNIK, MELYRE A GARANCIA FEDEZETET NYÚJT?

• Hívja késedelem nélkül a Citroën Assistance-t!
Mi ismerjük legjobban az Ön autóját, ezért mi tudjuk a lehető legrövidebb idő alatt a problémát megoldani.
• A helyszíni javítás költségeit vagy a legközelebbi Citroën márkaszervizbe történő bevontatás költségeit vállaljuk (max. 100 km sugarú körben).
• Amennyiben a felmerült probléma javítása 2 óránál több időt venne igénybe, úgy a szerviztanácsadó kolléga mobilitási megodásokat ajánl fel Önnek, hogy tevékenységét folytathatssa.

HA NEM KÖTÖTT SZERVIZSZOLGÁLATATÁSI SZERZŐDÉST A JÁRMŰ MEGVÁSÁRLÁSAKOR, TÚL KÉSŐ, HOGY UTÓLAG MEGKÖSSE A SZERZŐDÉST?

Talán még nem késő! A gyártó által biztosított szerződéses garancia lejártának utolsó napjáig van lehetősége arra, hogy kiterjesztett garancia szerződést kössön. Nem kell mást tennie, mint felvennie a kapcsolatot azzal a márkakereskedéssel, ahol az autót vásárolta.

ÉRTÉKESÍTENI SZERETNÉ AUTÓJÁT? A GARANCIA VÉGET ÉR AZ ELADÁSSAL?

Szó sincs róla. A garancia az autóhoz tartozik, és az új tulajdonos számára ugyanazon feltételeket biztosítja, mint az eredeti tulajdonos számára, egészen a garancia feltételek lejártáig.

KITŐL KÉRHET INFORMÁCIÓT, HA A GARANCIÁVAL KAPCSOLATBAN KÉRDÉSE MERÜLNE FEL?

Első lépésként lapozza át azt a szervizfüzetet, melyet a jármű vásárlásakor adtak át Önnek, és abban tanulmányozza át a garanciára vonatkozó részletes információkat.
Ha maradt kérdése, forduljon bármely hivatalos Citroën márkaszervizhez.