A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
C5 Aircross hybrid2

C5 AIRCROSS SUV HIBRID

A CITROËN 2018-AS PÁRIZSI STANDJÁNAK SZTÁRJA AZ ÚJ C5 AIRCROSS SUV ÉS ANNAK HIBRID KONCEPCIÓVÁLTOZATA

A 2018. október 4. és 14. között a párizsi Porte de Versailles-nál megrendezésre kerülő Nemzetközi Autószalonon a Citroën immár teljesen egységes, megújult arculatával áll elő. Az Inspired By You jelmondatban összefoglalt új márkaidentitás a következőkben nyilvánul meg:
 Kereskedelmi sikereket hozó, megújult termékkínálat: a márka nem egészen két év alatt 6 új modellt dobott piacra, melyek mindegyikét karakteres design és a Citroën Advanced Comfort® programnak köszönhető, kimagasló kényelem jellemzi. Világpremierként mutatkozik be a Franciaországban gyártott új C5 Aircross SUV, a márka új zászlóshajója.
 2025-re a márka teljes palettája elérhető lesz elektromos változatban. Ennek az offenzívának ez első lépése az új C5 Aircross Hybrid Concept SUV-tanulmány
 Az ikonikus márka 2019-ben lesz százesztendős, hetven éves lett a 2CV. Együttműködés Jean-Charles de Castelbajac-kal és az Elle magazinnal a divat világából, valamint a szabadidős termékeket forgalmazó Rip Curl márkával.
 Innovatív szellemben készült márkastand, új koncepciójú kereskedések létesítése („La Maison Citroën”) és innovatív szolgáltatások (Citroën Advisor, SEETROËN szemüveg…) a modernebb és kellemesebb ügyfélélmény érdekében.

1600 m2-es új standján a Citroën egy teljesen megújult, korszerű modellkínálatot mutat be. A termékoffenzíva meghozta gyümölcsét. 2018 első felében a Citroënnek nemzetközi szinten 9%-os növekedést sikerült elérnie. Európában hétéves eladási rekord dőlt meg, és mind a személygépkocsik, mind a haszongépjárművek tekintetében nőtt a márka piaci részesedése. A kiváló szereplés a közelmúltban bevezetett modellek – C3, új C4 Cactus, C3 Aircross SUV és C5 Aircross SUV (Kína) – sikeréről tanúskodik.

Az előretörést eredményező megújulási folyamat során a Citroën fokozottan figyelt az ügyfelekre és autós elvárásaikra. Ez új lendületet hozott, mely a Párizsi Autószalonon a következőkben érhető tetten:

 

01 – ERŐS, MODERN ÉS MINDEN EDDIGINÉL KOHERENSEBB TERMÉKPALETTA 
A Citroën új stílusjegyeit hordozó, karakteres modellek a Citroën Advanced Comfort® program jóvoltából egytől egyig a kényelem korszerű, globális megközelítését képviselik. 
- A Citroën stand SUV- részlegében a rendkívül sikeres (eddig több mint 100 000 példányban elkelt) C3 Aircross mellett világpremierként lesz látható az új C5 Aircross SUV. Mindkét szabadidő-autó karakteres, kényelmes, tágas és kiválóan variálható.
- Az ötajtósok szekciójában olyan modelleket találunk, mint a progresszív hidraulikus ütközőelemekkel™ ellátott innovatív felfüggesztéséről is ismert új C4 Cactus, a több mint 400 000 példányban értékesített, rendkívül népszerű C3, amely világpremierként egy exkluzív limitált szériával mutatkozik be, vagy a C1 Urban Ride. 
- A családi autók szekciójában a legkülönfélébb igényekhez igazodó, ultrakényelmes modelleket üdvözölhetünk. Ilyen az új Berlingo családi szabadidő-autó (amely M és XL méretben is látható lesz), illetve a Grand C4 SpaceTourer és a SpaceTourer.


02 – AZ ENERGETIKAI ÁTMENET MELLETT ELKÖTELEZETT MÁRKA
- Világpremier: új C5 Aircross Hybrid Concept SUV-tanulmány. A koncepcióautó előrevetíti a C5 Aircross SUV konnektorból tölthető hibrid verzióját, a Citroën modellstratégiájának első PHEV modelljét, melynek nyomdokában 2023-ra a modellválaszték 80%-a, 2025-re pedig a 100%-a rendelkezik majd valamilyen elektromos változattal. A modell sokoldalúsága és a zéró kibocsátás (ZEV) üzemmód révén kimagasló kényelmet biztosít.
- Teljes egészében az új WLTP protokollnak megfelelően típusjóváhagyott, komplett modellválaszték, mely a környezetvédelmi szabványok szempontjából a leghatékonyabb technológiákkal van felszerelve: ez a BlueHDi dízelek esetében az SCR (Selective Catalytic Reduction) rendszert, a közvetlen befecskendezéses motoroknál pedig a benzines részecskeszűrőt jelenti.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/e8GmsX2kqy0" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


03 – 2019-BEN SZÁZESZTENDŐS, IKONIKUS MÁRKA
- A „Fashion Car”/„Art Car” szekció Jean-Charles de Castelbajac divattervezővel (E-MEHARI, C3)
- További ikonikus partnereink az Elle magazin (C3) és a Rip Curl (C3 Aircross et SpaceTourer). 
- A C3 WRC-nek szentelt „Racing” szekcióban egy versenyautó-szimulátort is kipróbálhat a nagyközönség.
- Különböző programok az új Berlingo VAN átalakított változatát felvonultató „Le Petit Citroën” butikban és a „Café Bulle” kávézóban, az Orangina közreműködésével.
- Tisztelgés a 2019-ben századik születésnapját ünneplő márka előtt egy 2CV furgonnal és egy 5 HP-val.

 

04 – A MÁRKÁRA JELLEMZŐ KÉNYELMET TÜKRÖZŐ STAND 

- A márka színes és barátságos hangulatú standja igazi élettér, amely Citroën-féle kényelem megtestesülése. A stand az új márkakereskedések világát tükrözi, melyek a megváltozott vásárlási szokásokhoz igazodnak. Erről tanúskodnak a városközpontokban épülő „La Maison Citroën” kereskedések is. Ne feledkezzünk meg az olyan innovatív szolgáltatásokról sem, mint a Citroën Advisor vagy a Rent & Smile, melyek kiépítése tovább folytatódik, vagy az olyan újító termékekről sem, mint a SEETROËN szemüveg.

Top