A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
C5Aircross-hybrid

ÚJ C5 Aircross Hybrid Concept

AZ ELSŐ FELTÖLTHETŐ CITROËN HIBRID

Prémium kategóriás SUV

Az új C5 Aircross SUV Hybrid Concept az új C5 Aircross SUV 2020-ban bevezetni kívánt plugin hibrid változatának előképe. Ez lesz a Citroën első plugin hibrid járműve, egyúttal a márka 2020-tól rendelhető "alacsony kibocsátású jármű" (Low Emission Vehicle) választékának nyitómodellje. A márka 2020-tól évente egy alacsony kibocsátású modell bevezetését tervezi. Az új C5 Aircross hibrid tanulmány sokoldalúságával vonzó választás lehet a ""kettő az egyben"" járművet kereső vásárlók szemében, akik ötvözni szeretnék az elektromos üzemmód előnyeit a városi használat és a napi ingázások során, és a belsőégésű motor erősségeit hosszabb utakon.

Az új C5 Aircross SUV hibrid tanulmány élenjáró PHEV (plugin hibrid elektromos jármű) technológiája új dimenzióval bővíti a Citroën Advanced Comfort® programot. ZEV (Zero Emission Vehicle) üzemmódban a csendes gurulás örömét élvezhetjük, míg az elektromos és a belsőégésű motor kombinációja a nagyobb mobilitás és hatótáv előnyét nyújtja. Mindkét motorhoz elektromos vezérlésű EAT8 automatikus váltó kapcsolódik.

NÉZZE MEG VIDEÓN!

Mobilite_18.045.001_597X550

MEGNÖVELT MOBILITÁS, HATÉKONYSÁG ÉS NYUGODT VEZETÉS

Ha kizárólag elektromos módban használjuk az új C5 Aircross hibrid tanulmányt, teljes csendben, nyugalomban utazhatunk: mintha egy külvilágtól elszigetelt, kipárnázott buborékban ülnénk, ahová nem szűrődnek be a kinti zajok. Az új C5 Aircross a legkülönbözőbb célokra alkalmas: ZEV üzemmódban akár 50 km-t is megtehetünk vele CO2 kibocsátása nélkül. Hatótávja elektromos módban, 135 km/óra maximális sebesség mellett a szokásos napi utazások többségéhez elegendő. Mindkét üzemmódnak az előnyeit élvezhetjük: az elektromos motor hatótávja ideális a napi ingázáshoz, míg a hosszabb utakon a hagyományos benzinmotor hatékonyságát használhatjuk ki. Az új C5 Aircross SUV tanulmány egy PureTech 180 (€6.3) belsőégésű motorral és egy 80 kW teljesítményű elektromos motorral készül, mindkettő a továbbfejlesztett EAT8 automata váltóhoz kapcsolódik (optimálisabb lett a fokozatkiosztás, valamint ""Fék"" üzemmóddal bővült, amely lassítja az autót anélkül, hogy a vezető a fékpedálra lépne).

RENDKÍVÜL KÖNNYŰ HASZNÁLAT

A jármű automatikusan kezeli az átváltást az elektromos és a belsőégésű motor között, de a középkonzolon, a vezető keze ügyében elhelyezett kapcsoló segítségével bármikor átválthatunk a ZEV, a hibrid, illetve sport üzemmódra. Az új C5 Aircross SUV hibrid tanulmány kezelőfelületei egyszerűen és gyorsan átláthatók és használhatók. A digitális műszercsoport kijelzői: elektromos fogyasztásmérő, elektromos és üzemanyagmérők, hatótáv elektromos és benzines üzemmódban, energiaáramlási diagram, a töltés során a fennmaradó töltési idő, hatótáv, az akkumulátorba visszanyert energia, az akkumulátor töltöttsége stb. Külön infografikák tartoznak a hibrid hajtáslánchoz a kapacitív érintőképernyős kijelzőn (energiaáramlási diagram, fogyasztási statisztika, Eco Coaching/Gazdaságos vezetés tanácsok stb.). A Citroën Connect Nav 3D navigációs rendszer számos speciális funkciót tartalmaz, mint például az elektromos töltési területek. A MyCitroën alkalmazás lehetővé teszi a késleltetett töltés ütemezését, a töltés indítását vagy leállítását,valamint az akkumulátor töltöttségi szintjének ellenőrzését. A töltési időt optimalizálták: hagyományos aljzatról egy éjszaka alatt, egy saját vagy bérelt 32A-os Wallboxról (elektromos fali töltőegység) pedig két óra alatt tölthető fel teljesen. A töltés egyszerű az ergonómikus fedél és töltőkábelek használatával.
IHM_18.045.004_597X500
Annonciateur_18.045.003_597X500

KIBŐVÜLT LEV KÍNÁLAT (LOW EMISSION VEHICLES)

A Citroën aktív szereplője kíván lenni az alternatív energiákra történő átállásban az alacsony emissziójú járművek körének bővítésével. Ma már a márka számos elektromos járművet kínál, amelyek különböző ügyfélcsoportok egyedi igényeit elégítik ki: az E-Berlingo, a C-Zero és az E-Mehari. A Citroën C5 Aircross SUV hibrid tanulmány egy jelentős lépés a folyamatosan bővülő kínálat átalakulásában, amely 2020-ra a hatékony belsőégésű motorok és az elektromos modellek mellett a 100 százalékig elektromos járművekkel és plugin hibrid autókkal gazdagodik. Az új C5 Aircross jövőbeli, 2020-tól rendelhető plugin hibrid változata lesz a Citroën első hálózatról tölthető hibrid elektromos járműve. Ezzel a Citroën megteszi az első lépést azon az úton, amelyen haladva 2023-ra modelljei 80, 2025-re pedig 100 százalékának meglesz az elektromos változata. Az új C5 Aircross SUV-től kezdve a márka valamennyi modelljéhez kialakítja az elektromos kínálatot.
Top