A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
engine_of_the_year2018

 

- Az előző generációhoz képest átlag 4%-kal alacsonyabb az üzemanyag-fogyasztás.
- Az optimalizált turbófeltöltőnek köszönhetően rövidebb a motor reakcióideje (1500 ford./perctől 20%-kal meredekebben nő a nyomaték).
- A benzines részecskeszűrőnek (GPFi) köszönhetően 75%-kal kisebb a részecskekibocsátás. Ezzel a 2020-ra előírt 1,5-ös RDE megfelelési tényezőit az uniós jogszabályokban szereplő határidőnél három évvel korábban sikerült teljesíteni.
- A városi kisautókhoz, középkategóriás személyautókhoz és kompakt SUV-okhoz tervezett új CMPi platformhoz igazodva kisebb méretű lett a motor.

A 2017-ben az új Peugeot 308-on bevezetett új motornemzedék a PSA kínálatában hamarosan több mint 70 országban, mintegy 100 gépjármű-konfigurációban lesz jelen. A motorok az európai Euro 6.d-temp és a kínai China 6b normának egyaránt megfelelnek.

A háromhengeres PureTech motort jelenleg Franciaországban – a douvrini Française de Mécanique üzemben (Pas-de-Calais megye), ill. Trémeryben (Moselle megye) – és Kínában (Xiang Yang) gyártják. A francia üzemek gyártási kapacitása 2018-ban a duplájára bővül, 2019-ben, ill. 2020-ban pedig a lengyelországi Tychyben, majd Szentgotthárdon is megkezdődik a PureTech motor gyártása.

A PureTech technológia az alábbi modellekhez áll rendelkezésre :

Top