Jelenleg kereskedéseink hétköznapokon 15 óráig, szervizeink pedig legalább 14 óra 30-ig fogadják az ügyfeleket. A szombati nyitva tartás változó.

További információ:

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:hu] [cle1: SECONDES Lang:hu]

A márka 1919-es megalakulása óta Ön a Citroën legfontosabb alkotóeleme. Élete és vágyai minket inspirálnak. Mi mind, * INSPIRED BY YOU.

 

*Önök által ihletve

CITROËN
"INSPIRED BY YOU"

Alapítónk, André Citroën óta napjainkig úgy hisszük, hogy a kreativitásunknak és innovációinknak hatására mindennapi életünk is fejlődik.

Ezért a víziónk:"Inspired By You", azaz Önök által ihletve
Évek óta figyelemmel kísérjük az emberek autózással kapcsolatos igényeit, kalandvágyát, álmodozásukat családi kirándulásokról, a boldogabb pillanatokról, vagy akár a simább hétfő reggelekről.
Ennek hatására tervezünk és építünk merész, előremutató járműveket és szolgáltatásokat, amelyek olyan kimeríthetetlen inspirációs forrásból származnak, mint amilyen Ön is.

Az emberközpontúság a mi lételemünk.

Inspired_By_You_615x500
Citroen-cars-animation-0.5

EGY DESIGN
AMI MERÉSZ ÉS EGYEDI

MERT SZERETNE KITŰNNI A TÖMEGBŐL

A Citroën designja azon az egyedülálló megközelítésen alapszik: legyen merész és emelkedjen ki a tömegből.
De hogyan is csináljuk? Az ikonikus stílusjegyeink a múltbeli modelljeink újraértelmezésével és az egyszerűséget mindig szem előtt tartva valósul meg. Ettől válik megkülönböztethetővé, és tűnik ki a többi utcán látható jármű közül a Citroën.

DE VAJON HOGY IS KELL KIEJTENI A CITROËN-T?

Íme egy rövid útmutató a Citroën kiejtéséhez.
Mely olyan egyszerű, mint maga a Citroën vezetése!


...

A CITROËN LOGÓK TÖRTÉNETE

  • Az alapító André Citroën 1900-ban szabadalmaztatta a nyílfogazású kettős fogaskereket, majd 1919-ben, amikor belekezdett az autógyártásba, ezt választotta a márka emblémájának.
  • 1921 és 1936 között az ovális keretet hatszög formájú logó váltotta fel, kék háttérben sárga fogaslécekkel, majd megjelent a Citroën felirat.
  • A harmincas évek elején ezzel párhuzamosan megjelent egy másik logó, amely a Citroën fogaslécek között úszó hattyút ábrázol, az új lebegő motorok jelképeként.
  • Az 1959-től használt emblém alapja egy fehér ellipszis, amelyen túlnyúlik a kettős sárga fogasléc, majd az 1966-ban bevezetett, kék hátterű négyszögeletes logóban ismét megjelent a Citroën név.
  • 1985-ben modernizálták a márka arculatát: a fehér fogaslécek piros négyzetben kaptak helyet.
  • Az újabb logó 2009-ban látott napvilágot: a háromdimenziós, lekerekített, króm fogaslécek alá piros Citroën felirat került. A sík formatervezésű, letisztult, kétdimenziós változat 2016 óta használatos.

  • Logosavecdates_597X500
    Top