Online szolgáltatások és alkalmazások révén a Citroën igyekszik minél kényelmesebbé és egyszerűbbé tenni az elektromos autó vezetését.
Mindig ellenőrizheti az autó töltöttségi szintjét. Módjában áll az autó töltésének elindítása, késleltetett töltés programozása, vagy az utastér befűtése - mindez akár a kanapén ülve a legnagyobb kényelemből megtehető, a My Citroën applikáción keresztül.
A My Citroën segítségével kapcsolatban maradhat autójával és hozzáfér annak dokumentációjához. Ezzel az alkalmazással követheti autója személyre szabott karbantartási tervét, és hozzáfér a Citroën szolgáltatásaihoz. Az alkalmazást mind az APPLE STORE-ban, mind a GOOGLE PLAY-en megtalálja.
Azn applikáció "Helymeghatározás" funkciójával könnyedén megtalálja, pontosanhol parkolt az autójával, a "Vezetés" funkcióval rögzíteni tudja útjai statisztikáit, és optimalizálhatjavezetési stílusát, a fogyasztását. Az « Autó » menüpontban gyorsan eléri az autójához kapcsolódó dokumentációkat és tanácsokat is talál. Különösen hasznos, amikor a műszerfalon kigyullad egy lámpa.
A My Citroën applikációban, amennyiben rögzíti az autóját, egy kattintással megtalálja a hozzá tartozó esedékes karbantartási/kötelező szerviz időpontokat: garancia, kilométeróra-állás, karbantartási időpont felajánlása... A My Citroën személyre szabott karbantartási tervet javasol a vezetési szokásai alapján. Könnyedén tudok árajánlatot kérni vagy időpontot foglalni kedvenc Citroën márkaszervizébe.
Meghibásodás, baleset? A My Citroën applikációban a « Kapcsolat & Segítség » fülön gyorsan kapcsolatba léphet a Citroën Assistance szolgáltatással a nap 24 órájában a hét 7 napján vagy reklamáció esetén, munkaidőben, a helyi márkaképviselettel is.
- Interaktív szerviz-időpontfoglalás
- szervizdíj-kalkulátor
- gépjármű-diagnosztika videón
- My Citroën, térképfrissítés
digitális kényelmi szolgáltatások Citroën gépjármű-tulajdonosoknak.
Fejlesztéseinkben kiemelt figyelmet kapnak azok a praktikus, modern technológiai eszközök és platformok, amelyekkel egyszerűen és kényelmesen tárolhatók a gépjárművel kapcsolatos információk, gyors és hatékony támogatást nyújtanak, ugyanakkor 21. századi színvonalon biztosítják az ügyfelek és a márkaszerviz közötti interaktív kapcsolatot és kényelmet.