A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Bezár
Bezár
Bezár
1800x681_concept-car-citroen-tubik

TUBIK tanulmányautó

TUBIK

ÚJRA ÉRTELMET ADUNK AZ UTAZÁSNAK…

Egy olyan világban, ahol már nem távolságokról, hanem inkább menetidőről beszélünk, a Tubik igazi célja, hogy új értelmet adjon az utazás fogalmának.

EGYETLEN PILLANTÁSSAL ÁTLÁTHATÓ…

A tanulmány a kedvesen csak TUB becenévvel illetett legendás Citroën Type H vonalaiból merít, ezt a formavilágot a Citroën tervezőmérnökei olyan merész stílussal és anyagokkal párosították, amelyek a kifinomultság és a kényelem tekintetében a legmagasabb szintű elvárásoknak is megfelelnek.

A híres elődjéhez hasonló felépítésű (szélessége 2,08 m, magassága 2,05, hosszúsága 4,80 m) Tubikban akár kilenc személy is utazhat.

… ÉS VILÁGRA NYITOTT SZILUETT

Az egyszerű, ám esztétikus külső felületekből alig kivehető az utastérre nyíló széles panoráma ablak.
A vezető oldali ajtó felfelé nyílik, míg a jobb oldali ajtó körbefutó vonalának köszönhetően a teljes utastérhez hozzáférést biztosít.

CREATIVE …

A Tubik kormánya mögött a vezető a vezetőhely köré épült csúcstechnikás környezetben találja magát.
A Citroën formatervezői által ciklotronként (részecskegyorsító) nevezett vezetőtérben egyetlen körív mentén helyezkedik el a vezetőülés, a pedálok, a kormány és a head-up display kör alakú kivetítője.

…TECHNOLOGIE

A vezetőülésben elhelyezkedő "parancsnokot" digitálisan azonosítja a csúcstechnikás rendszer.
A head-up display kijelzőről és a kormány közepén található képernyőről a vezető a jármű irányításához szükséges összes információt leolvashatja.
Az autó mögötti tér szemmel tartása érdekében egy képernyő gondoskodik a tolatókamera és a hátralátást biztosító kamerák képeinek kivetítéséről.

A Hybrid4 technikának köszönhetően a Tubik CO2-kibocsátása nem nagyobb egy hagyományos limuzinénál.
A teljesen hibrid hajtás megnöveli az autó hatótávolságát és négykerékhajtású módban optimális meghajtást biztosít.

A Tubik 22 colos keréktárcsákkal és alacsony gördülési ellenállású, úgynevezett «tall & narrow» gumiabroncsokkal készül, amelyek az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is hozzájárulnak.

A Tubikot hidroaktív felfüggesztéssel látják el, amely a hasmagasság valós idejű vezérlésének köszönhetően állandó hasmagasságot biztosít.
Nagy sebességnél pedig leengedi az autót, hogy a kedvezőbb légellenállás hatására alacsonyabb legyen az autó fogyasztása és CO2-kibocsátása.

Top