Citroën Inspired By You - Citroën Magyarország

A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]

A FILM, AMELY ÉLETRE KELTI A MÁRKA SZLOGENJÉT

A Citroën új márkakampányt indít, amely a következő üzenetet hordozza:
"A mobilitásról alkotott víziónk az önök szabadságvágyát tükrözi".
Az új nemzetközi film a CITROËN INSPIRED BY YOU szlogenre épül, egy oyan márkaszlogenre, melyet közel száz éve az emberek élete, a mobilitás iránti vágy és az egymást követő nemzedékek szabadságvágya ihlet.
A film a Citroën márka eposzát meséli el egy autóstoppos történetén keresztül, a márka örökségének ikonikus autóira felfűzve.     

 

 

 

AZ ÖNÖK SZABADSÁGVÁGYA IHLETI 1919 ÓTA!

Autostoppeur2CV_1500X500

A Citroën a Cxpérience tanulmányautón, a C3 és C3 Aircrosson át a 2CV-től a CX-ig, a Tractiontól a Méharig, a Type H-tól a Visáig, a CX-től a C4 Cactusig évek óta figyelemmel kíséri az emberek autózással kapcsolatos igényeit, kalandvágyát, álmodozásukat családi kirándulásokról és baráti kiruccanásokról. Mindezt azért, hogy olyan autókat hozhasson létre, amelyek összecsengenek ezekkel a vágyakkal. Az új kampány erről az 1919-ben kezdődött történetről szól: "A mobilitásról alkotott víziónk az önök szabadságvágyát tükrözi". Az évtizedeken átívelő filmben egy autóstoppos kalandos utazását követhetjük nyomon, aki a különböző korok ikonikus Citroën modelljeibe beszállva utazik a vágyott szabadság felé. Egy utazás, ahol minden korszakot egy-egy emblematikus modell képvisel.   

2CV ÉS TYPE H: 1948-TÓL

2CV

2CV_747X400

Az 1948-ban megrendezett Párizsi Autószalonon tekinthette meg először a nagyközönség a 2CV-t, melyet így írtak le: «Négy kerék egy ernyő alatt », amely képes « keresztülvinni a mezőn egy kosárnyi tojást úgy, hogy egy se törjön össze ». A TPV (Toute Petite Voiture), vagyis «egészen kicsi autó» szabályosan berobbant a piacra, összesen 3.868.634 példányt gyártottak belőle.

Type H

TypeH_747X400

A legendás és világszerte ismert Type H, melyből több kishaszonjármű-változat is készült, forgalmazásának negyven éve alatt igazolta, hogy innovatív kialakítása méltán helyezi a kor haszonjárművei elé. Dicsőségének hosszú évei alatt 473.289 példány készült belőle.

MEHARI, CX ÉS VISA: 1968-TÓL A '90-ES ÉVEK ELEJÉIG

MÉHARI

Mehari_747X400

A legendás Méhari különlegessége a kizárólag műanyagból készült karosszéria, amelyen nem fogott sem a karcolás, sem a rozsda. A praktikus és gazdaságos kabrióból 743.740 példány látott napvilágot.

CX

CX_747X400

Az 1974-ben az Év autójává választott CX a Citroën felső kategóriáját képviselte a hetvenes-nyolcvanas években. Az újító megoldásokkal felvértezett modell volt az első, amelybe kormánytól vezérelhető kapcsolókat terveztek. Tizenöt év alatt 1.169.695 példányt vásároltak ebből a típusból.

VISA

Visa_747X400

A Visa egy igazán meglepő kisautó. Az alapmodellből különböző speciális sorozatok és változatok készültek, a versenyautó változatok nagyban hozzájárultak a modell hírnevének növeléséhez. Forgalmazásának tíz éve alatt 1.254.390 példány készült belőle. 1988-ban a GTi változat reklámkampányát a benne szereplő Clémenceau repülőgép-hordozó tette emlékezetessé.

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: 2016 ÓTA

SUV C3 AIRCROSS

C3Aircross_747X400

A C3 Aircross, amelyet a 2017-es Frankfurti Autószalonon mutattak be, formatervével, komfortszintjével és etalon alakíthatóságával tűnik ki a piac SUV-jai közül. Az online kapcsolattartás eszközeivel és tizenkétféle vezetéstámogató rendszerrel felszerelt C3 Aircross eladásai már meghaladták a 60.000 példányt.

C4 CACTUS

C4Cactus_747X400

A Citroën új szuperkomfortos modellje, a C4 Cactus az európai piacra progresszív TM hidraulikus párnákkal ellátott Citroën felfüggesztésekkel készül.

CXPERIENCE

CXperience_747X400

A 2016-ban a Párizsi Autókiállításon bemutatott CXPERIENCE tanulmány újraértelmezi a csúcskategóriás limuzin fogalmát, és a Citroën kreativitását helyezi előtérbe a design, a kényelem és a csúcstechnika terén.

Logosavecdates_597X500

A CITROEN LOGÓK TÖRTÉNETE

Az alapító André Citroën 1900-ban szabadalmaztatta a nyílfogazású kettős fogaskereket, majd 1919-ben, amikor belekezdett az autógyártásba, ezt választotta a márka emblémájának.
1921 és 1936 között az ovális keretet hatszög formájú logó váltotta fel, kék háttérben sárga fogaslécekkel, majd megjelent a Citroën felirat.
A harmincas évek elején ezzel párhuzamosan megjelent egy másik logó, amely a Citroën fogaslécek között úszó hattyút ábrázol, az új lebegő motorok jelképeként.
Az 1959-től használt emblém alapja egy fehér ellipszis, amelyen túlnyúlik a kettős sárga fogasléc, majd az 1966-ban bevezetett, kék hátterű négyszögeletes logóban ismét megjelent a Citroën név.
1985-ben modernizálták a márka arculatát: a fehér fogaslécek piros négyzetben kaptak helyet.
Az újabb logó 2009-ban látott napvilágot: a háromdimenziós, lekerekített, króm fogaslécek alá piros Citroën felirat került. A sík formatervezésű, letisztult, kétdimenziós változat 2016 óta használatos.
Top