A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Bezár
Bezár
Bezár

Mit ajánl a Citroën CostDrive+ szolgáltatás szerződés?

Az Ön által választott időintervallum és/vagy a hozzá párosított kilométerfutás alatt gépjárműve a szerződéses jótállás lejárta után is garanciális marad a csomag részét képező kiterjesztett garanciának köszönhetően, valamint továbbra is ingyenes Assistance szolgáltatást biztosít Önnek, és mindezen felül a gyártó által előírt - adott időszakra eső - valamennyi kötelező karbantartás költségét is magába foglalja.*

Mikor és meddig van lehetőségem a Citroën CostDrive+ Szerződés megkötésére?

Már az új autó átvételével egy időben megkötheti a szerződést, de legkésőbb az első kötelező karbantartás gyártó által előírt esedékességéig** meg kell hoznia döntését, hiszen a szolgáltatás már az első kötelező revízió költségeit is fedezi.

Milyen időszakokra köthető a Citroën CostDrive+ Szerződés?


Számos lehetőséget kínálunk. 36 – 48 – 60** hónapos időszakok közül választhat és ehhez az Ön igényeinek megfelelő kilométerfutást párosíthat. A legrövidebb választható futásteljesítmény 20.000 Km, a leghosszabb 200.000 Km (10.000 Km-es lépcsőkkel válaszható). Ön tudja felmérni, hogy milyen gyakran és várhatóan mennyit autózik majd. Ha Ön kevesebbet vezet, akkor javasoljuk, hogy egy hosszabb időszakot válasszon a hozzá tartozó rövidebb kilométerfutással. Fontos azonban tudnia, hogy bármelyik opcióban a szerződés akkor jár le, ha valamely feltétel előbb érvényesül.

Szeretném először csak egy rövidebb időszakra megkötni a szerződést. Meghosszabbíthatom-e, ha elégedett vagyok a szolgáltatással?

Több megoldást kínálunk, tehát nincs akadálya annak, hogy a szolgáltatás előnyeiről Ön személyesen is bizonyosságot szerezzen, és először csak egy rövidebb időszakra kötelezze el magát. Természetesen van lehetőség a folytonosság fenntartására, a már meglévő szerződés hosszabbításával**.

Van valamilyen felső értékhatár, amely fölött önrészt is kell fizetnem a kötelező revízió elvégzésekor?

Nincs, hiszen pontosan ettől a kellemetlenségtől szeretnénk megkímélni. Még a legdrágább alkatrészek: vezérműszíj, benzin- és/vagy dízel részecskeszűrő cseréjét is térítésmentesen elvégzi a márkaszerviz a karbantartási szerződés érvényessége alatt, a gyártó által előírt módon és időben, azaz az adott futásteljesítmény elérésekor esedékes revízió alkalmával. Fontos tudnia azonban, hogy a kopó alkatrészek cseréjét nem fedezi a szerződés, ha viszont Ön azt is szeretné, akkor a Citroën FreeDrive szerződést javasoljuk Önnek.


Mi történik akkor, ha a hosszabb futamidőt választom, és időközben eladom az autómat?

A Citroën CostDrive + szerződés egy olyan komoly értéknövelő beruházás, amelyet az autójával együtt tovább értékesíthet a vevőnek.  Az új tulajdonos tovább élvezheti a szolgáltatás kényelmét, de ehhez módosítania kell a szerződést. A garancia és a karbantartás*** biztosításával az Ön ajánlata versenyképesebb lesz, hiszen a használt autó egy nagyon értékes műszaki cikk, amelynek értéke garanciális és karbantartási fedezettel jóval magasabb, mint egy anélküli gépjárműé.


Van-e különbség az új autóhoz biztosított szerződéses garancia és a csomag részét képező kiterjesztett garancia között?

A kiterjesztett garancia ugyanazt a fedezetet nyújtja, mint az új autóhoz biztosított szerződéses garancia, azaz garantálja Önnek a jótállás körébe tartozó meghibásodott alkatrészek javítását vagy cseréjét – beleértve az ezzel összefüggésben felmerülő munkadíjat –, valamint a segélynyújtó Citroën Assistance szolgáltatást, annak minden előnyével.
  

Hol köthetem meg a szerződést?

A Citroën márkakereskedői hálózatának bármely tagjánál megkötheti a Citroën CostDrive+ szerződést.
 

A gépjárművemet csak ott szervizeltethetem, ahol megkötöttem a szerződést?

Nem, bármely hivatalos Citroën-márkaszervizben igénybe veheti a szolgáltatást, nem csak Magyarországon, hanem az Európai Unió bármely tagállamában, valamint több más, az Unión kívüli államban is.
 

A szerződési díj kifizetése mellett vannak még egyéb kötelezettségeim is?

Igen. A Citroën CostDrive+ szerződés megkötésével Ön továbbra is élvezheti a gyártói garancia minden előnyét, mindemellett gépjárművét továbbra is a gyártó előírásainak megfelelően kell használnia és javíttatnia. A gyártó által előírt javítási technológiát csak a Citroën Márkaszerviz hálózatban garantálják Önnek, és gyártó által előírt célszerszámokkal, speciális műszerekkel és berendezésekkel is csak a márkaszervizek rendelkeznek. Ezért javasoljuk, hogy bármely beavatkozást kizárólag a Citroën-márkaszerviz hálózatban végeztessen!

*A feltüntetett tartalom tájékoztató jellegű. A bemutatott szolgáltatások költségét kizárólag abban az esetben fedezi a szerződéses díj, amennyiben a Citroën  CostDrive+ Szerződésben foglalt feltételek és körülmények egyidejűleg érvényesülnek. Ezek hiányában a szolgáltatás térítésköteles. A szerződést csak akkor kösse meg, ha a szerződési feltételeket figyelmesen átolvasta, és az abban foglalt feltételeket elfogadja.

**2017.01.02 után kötött szerződések esetén érvényes, a szerződés hosszabításokra nem!
***csak a gyártó által előírt kötelező karbantartást jelenti

Top