A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
Bezár
Bezár
Bezár
1800x681-Hypnos.jpg

HYPNOS tanulmányautó


HYPNOS

KREATIVITÁS ÉS TECHNOLÓGIA

A különösen elegáns crossover külsejét magára öltő Hypnos olyan keratív megoldásokat egyesít, amelyek nemcsak kiemelkedő teljesítményekkel ruházzák fel az autót, hanem egyben környezetkímélőek is, ráadásul egyszerre finom és erőteljes érzelmeket keltenek a szemlélőkben is.

ÚJSZERŰ ÉS ELŐKELŐ KAROSSZÉRIA

Egyszerre lendületes és feszes vonalaival, dinamikus és szoborszerű formáival a Hypnos tanulmány rendkívül elegáns, ugyanakkor robusztus autó benyomását kelti, ami a következő sajátosságoknak köszönhető:

  • a markáns kerékjárati ívek
  • a nyújtott vonalú motorháztető 
  • a magas övvonal

A karosszéria elegáns megjelenését még jobban kiemeli a ragyogó, mélyszürke árnyalat, melynek intenzitása a fényviszonyoknak megfelelően változik.

ÚJÍTÓ SZELLEMŰ FELÉPÍTÉS

Beszállás

Citroën Hypnos concept car - Accessibility

A felfelé nyíló ajtók megkönnyítik a be- és kiszállást, az áruszállító autókéhoz hasonlóan nyitható csomagtérajtón keresztül pedig könnyen hozzáférhető a csomagtartó. 
A tanulmány ajtói nemcsak szemet gyönyörködtetők, hanem meghatározott szerepük is van, és az autó legfontosabb rendeltetésére, az utazásra és a kikapcsolódásra utalnak.

Az utastér

Citroën Hypnos concept car - Cabin

Az utastér a számtalan prizma alakú cellából álló, négy ülés köré épül. A cellák igény szerint felfújódnak vagy leengednek, derék- és hátmasszázzsal kényeztetve az utasokat. A cellák a középső légcsavar körül, annak egy-egy lapátjaként spirálszerűen helyezkednek el. 

KREATIVITÁST SUGALLÓ BELSŐ TÉR

A szivárvány minden árnyalatában pompázó utastér külön meglepetést kelt azzal, hogy elüt a karosszéria színétől.
A nemes anyagokkal, például szálcsiszolt alumíniummal és bőrrel bevont, igényes utastér kiváló közérzetet és nagyfokú kényelmet biztosít, megerősítve azt az érzésünket, hogy az Hynos a különleges autók világába tartozik.

RENDKÍVÜLI VEZETÉSI ÉLMÉNY

A boost funkció

Citroën Hypnos concept car - Boost function

A gázpedál intenzív lenyomásakor a boost funkció a belső égésű motor nyomatékát a villanymotoréval egészíti ki. Így a tanulmány mindössze 9,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, és álló helyzetből indulva 31 másodperc alatt tesz meg 1000 métert.

Hidraulikus felfüggesztés

Citroën Hypnos concept car - Hydraulic suspension

A Hypnost harmadik generációs hidraulikus felfüggesztéssel látták el, amely a kimagasló komfortszint mellett példaértékű menettulajdonságokat is biztosít a tanulmánynak. 

4x4

Citroën Hypnos concept cars - 4x4

Gyenge tapadású útfelületen vagy nagy igénybevétel esetén az autó a hátsó villanymotornak köszönhetően összkerékhajtásba vált át. A négykerékhajtás bekapcsolásával erősebbre vált az erőátvitel, és a Hypnos teljesítőképessége a tapadási viszonyoktól függetlenül bármikor tökéletesen kihasználható.

DÍZEL HIBRID TECHNIKA

A tanulmányban alkalmazott intelligens megoldások egyike a kétliteres, 200 lóerős HDi FAP dízelmotor (melyhez hatfokozatú, elektronikusan vezérelt manuális sebességváltó kapcsolódik) és a hátsó tengely vonalában elhelyezett, 50 lóerős villanymotor kombinálása.

Nulla CO2-kibocsátású jármű

Citroën Hypnos concept car - Zero Emission Vehicle

A dízel hibrid technika alkalmazásának köszönhetően a Hypnos hozzájárul a környezet kíméletéhez. Városban közlekedve a teljesen elektromos ZEV (Zero Emission Vehicule) üzemmódnak köszönhetően a tanulmány semmilyen károsanyagot nem bocsát ki.

Stop-start

Citroën Hypnos concept car - Stop&Start

A Hypnost nagyteljesítményű stop-start rendszerrel szerelték fel, amely közlekedési dugóban vagy megálláskor készenléti állapotba kapcsolja a belső égésű motort (fogyasztása vegyes ciklusban 4,5 l/100 km, és kilométerenként 120 gramm CO2-t bocsát ki).

Top