A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
Bezár
Bezár
Bezár
ds4_motor

ÚJ MOTOROK, ÚJ FELSZERELTSÉGI ELEMEK A DS 4-BEN

A DS 4-ben 2014 novemberében mutatkozott be a PureTech 130 és a BlueHdi 120 motor ; mostantól három további új, dinamikus, de szerény fogyasztású erőforrás gazdagítja a modell kínálatát: a hatfokozatú automata váltóval szerelt THP 165 Stop & Start, a hatfokozatú manuális váltós BlueHDi 150 és a hatfokozatú automata váltóval szerelt BlueHDi 180*. A DS prémium modelljének motorkínálata tehát teljes egészében megújult, az öt Euro6 normának is megfelelő motorral immár a kategória referenciájának számít. Az újdonságok sorában megtalálható az érintőképernyős navigáció és a kulcs nélküli nyitást-zárást és indítást biztosító rendszer is.

240 Nm – 400 Nm… 3,7 l/100 km – 5,5 l/100 km… Ehhez hasonló számokkal jellemezhetőek a DS 4-ben újonnan bemutatkozó motorok. A nemrégiben bevezetett háromhengeres benzinmotor és a BlueHDi 120 után hamarosan egy újabb benzines (THP 165 Stop & Start) és két új dízelmotor érkezik (BlueHDi 150 Stop & Start és BlueHDI 180)* . A teljesítmény egyre jobb, a fogyasztás egyre alacsonyabb!

THP 165 Stop & Start: példamutató fogyasztás és CO2-kibocsátás
A THP 165 Stop & Start a vadonatúj hatfokozatú automata váltót kapta, így a THP 160 változathoz képest fogyasztása 29%-kal, 5,5 literre csökkent, míg C02-kibocsátása nem éri el a 130 g/km-t, nyomatéka viszont 240 Nm. Ez a kombináció feladja a leckét a közvetlen versenytársaknak!

BlueHDi 150 Stop & Start: referencia a dízelmotorok világában
A hatfokozatú manuális váltóval szerelt Blue HDi 150 Stop & Start 135 lóerős elődjéhez képest 50 Nm-rel többet tud, fogyasztása és CO2-kibocsátása pedig 20%-kal alacsonyabb. A 3,9 l/100 km-es vegyes átlagfogyasztás, a 370 Nm-es nyomaték és a 100 g/km-es CO2-kibocsátás önmagáért beszél: jelenleg ezek a szegmens legjobb értékei. A motor nyomatéka például mintegy 20-70 Nm-rel jobb, mint a konkurens megoldások.

Blue HDi 180 Stop & Start: sokat ad, keveset kér
másik újonnan érkező dízelmotor is megkapta a vadonatúj hatfokozatú automata váltót, így vezetési kényelem és hatékonyság tekintetében kiemelkedőt nyújt: nyomatéka 400 Nm,  átlagos vegyes fogyasztása 4,3 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig 113 g/km, ezzel – motortársaihoz hasonlóan – ez a változat is a kategória legjobb értékeit hozza.

Kulcs nélküli nyitás-zárás, érintőképernyős navigáció
Nézzük a technológiát, a DS egyik alapértékét! Két fő újdonság jelenik meg a DS 4 új kínálatában: a kulcs nélküli nyitástzárást
és indítást biztosító rendszer, amely az autó 2 méteres körzetében képes érzékelni és felismerni a kulcsot, valamint az
új navigációs berendezés, amely a 7 hüvelykes érintőképernyőn keresztül vezérelhető, így használata sokkal könnyebb,
ergonomikusabb, biztonságosabb.

*A THP 165 és a BlueHDi 180 várhatóan 2015 második félévében érkezik a magyarországi kínálatba.









Bezár
Bezár
Bezár
Top