A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Árajánlatot szeretne kérni?

Az itt található űrlap segítségével küldheti el árajánlatkérését Citroën vagy DS modell(ek)re. Kérését a rendszer automatikusan továbbítja a kiválasztott márkakereskedés felé.

Bezár
Szeretné kipróbálni valamelyik Citroën vagy DS modellt?

Az itt található űrlap segítségével kiválaszthatja a modellt, valamint azt a márkakereskedést, ahol ki tudja próbálni a keresett modellt. Kérése automatikusan a márkakereskedőhöz érkezik be.

Bezár
Érdeklik modelljeink prospektusai?

Bővebb információra van szüksége? Prospektust szeretne?


Az itt található űrlap segítségével ki tudja választani, melyik Citroën vagy DS modell(ek) árlistáját, műszaki adatait, modell  vagy tartozék katalógusát szeretné megkapni vagy letölteni.

Bezár
Citroen Jumpy

ÚJ CITROËN JUMPY

Az 1995-ben bevezetett és eddig közel 600 000 példányban értékesített Citroën Jumpy történetében korszakváltás érkezett el. A kisteherautók szegmensében szerzett több mint 80 éves tapasztalattal a háta mögött a Citroën egy minden igényt kielégítő megoldással állt elő. A hatékonyság és ergonómia jegyében fogant új Jumpy az egyszerű használatra és a biztonságra helyezi a hangsúlyt, és ezzel a céges ügyfelek ideális partnerének bizonyul.

Az új Citroën Jumpy a Citroën szaktudásának legjavát kamatoztatja. Ez a tudás a piac egyik leggazdagabb kishaszongépjármű-kínálatát hívta életre, mely a Berlingo, új Jumpy és Jumper modellekkel egymást kiegészítő, ugyanakkor egymástól jól megkülönböztethető modellekből áll.

A moduláris kiképzésű, újfajta platformnak köszönhetően e legújabb generációs Jumpy optimálisabb felépítéssel rendelkezik, és még több hasznos kényelmi és biztonsági szolgáltatást kínál. A legmodernebb vezetést segítő technológiákat kínálja, motorkínálata pedig egyenesen a „hétköznapi hősök” ideális partnerévé avatja.

A furgon, kombi, dupla kabinos furgon és padlólemezes alváz-kabin kivitelben bemutatkozó új Jumpy a szakmai ügyfelek széles rétegét szólítja meg (kézmű-, építő- és szállítóipar, különböző szolgáltató cégek, önkormányzatok stb.). A háromféle hosszméretnek (XS: 4,60 m, M: 4,95 m és XL: 5,30 m) köszönhetően mindenki a saját szükségleteinek és szakmai tevékenységének megfelelően választhatja ki a neki tetsző változatot.

Az új CITROËN Jumpy legfontosabb jellemzői:

- letisztult és modern vonalvezetés, karakteres dizájn, egyszerre energikus és megnyugtató megjelenés;

- a különböző igényekhez igazodó, funkcionális, praktikus és ergonomikus felépítés. Az EMP2-ből továbbfejlesztett moduláris kiképzésű platformnak köszönhetően a hasznos terhelhetőség az 1400 kg-ot is elérheti, és a jármű akár 2,5 tonnás utánfutót is vontathat;

- háromféle hosszméret: a piacon megszokott 4,95, ill. 5,30 m-es változatok mellett egy egyedülálló, mindössze 4,60 m-es, egyszerre kompakt és praktikus verzió is rendelkezésre áll. M, ill. XL méretű társaihoz hasonlóan az XS kivitel is 1400 kg hasznos terhelhetőséget biztosít, és kombi változatban ugyanúgy 9 személy befogadására alkalmas;

- mindössze 1,90 m-es magasság (XS és M változat esetén), ami a hasonló gépjárművek számára gyakran problémát jelentő mélygarázsokba is bejutást biztosít;

- a kategóriában példa nélküli variálhatóságot biztosító, a mindennapi életet megkönnyítő Moduwork rendszer. Ha a szélső utasülést a válaszfalhoz hajtjuk, sík padlófelületet kapunk, melynek hasznos hossza a válaszfalban elhelyezett, nagyméretű levehető fedélnek köszönhetően a 4 métert is elérheti. A forgatható íróasztalka és a különböző okostelefon-, ill. tablettartók pedig igazi mobil irodát varázsolnak a gépjármű belsejébe;

- érintés nélkül nyitható tolóajtók: a szegmensben egyedülálló funkció megkönnyíti a ki- és bepakolást, amikor tele a kezünk mindenféle csomagokkal vagy áruval;

- a testi-lelki jó közérzetet szolgáló kényelmi megoldások barátságos enteriőrrel, kényelmes, megemelt vezetési pozícióval és számos rakodóhellyel. A tökéletes közérzethez a kiváló akusztikai komfort és menetkényelem is hozzájárulnak; 

- a mindennapi életet megkönnyítő olyan technológiák, mint a tolatási manővereknél nagyobb hátralátást biztosító Top Rear Vision, a színes head-up display vagy az érintőképernyővel összekapcsolt, hangvezérléssel működtetett, 3D online navigációt kínáló CITROËN Connect Nav;

- a biztonságot szolgáló technológiák, mint pl. az adaptív sebességszabályozó, a táblaolvasó sebességkorlátozás-felismerő rendszer, a fáradtságfigyelő rendszer vagy az Active Safety Brake;

- a kategórián belüli legjobb fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok (BlueHDi 115 S&S: 5,1 l/100 km és 133 g CO2), mérsékelt üzemeltetési költségek az 1,6 és 2 literes legújabb generációs dízelmotoroknak köszönhetően, melyek teljesítménye attól függően, hogy kézi vagy EAT6 automata sebességváltó kapcsolódik hozzájuk, 95 LE (210 Nm) és 180 LE (400 Nm) között mozog;

- a különböző szakmák kívánalmainak megfelelően számtalan karosszériaátalakítási lehetőség, köztük egy az Automobiles Dangel tervezte és kivitelezte összkerék-meghajtású változat.

ENERGIKUS KARAKTER

Az új Citroën Jumpy dizájnját a személyautók és az SUV-k világa ihlette. Cseppet sem agresszív stílusával, világosan megrajzolt vonalaival és praktikus méreteivel magabiztos, robusztus autó benyomását kelti.

A márkaemblémát magában foglaló hűtőrács egészen a fényszórók közepéig húzódik. A rövid orr-rész további jellegzetes eleme a széles lökhárító, rajta az új Jumpy robusztus stílusát hangsúlyozó fekete légbeömlő ráccsal.

Az új Citroën Jumpy igényes stílusa az opciós Look csomaggal még nyilvánvalóbbá válik. Azoknak a céges ügyfeleknek, akik az új Jumpyval szeretnék erősíteni vállalkozásuk imázsát, ez az opció a következőket kínálja:

- színre fújt első és hátsó lökhárítók, ajtókilincsek, visszapillantó-házak és oldalsó védőelemek,

- krómozott hűtőrács,

- jellegzetes első világítás függőlegesen húzódó LED-es nappali lámpákkal és ködfényszórókkal.

Az új Jumpy két oldalán a széles oldalsó tolóajtók tágas belső teret és számtalan elrendezési és átalakítási lehetőséget sejtetnek.

MODULÁRIS KIKÉPZÉSŰ, ÚJ PLATFORM

Az új Citroën Jumpy az EMP2-ből továbbfejlesztett legújabb generációs moduláris padlólemezre épült. A kifejezetten a modell igényeinek megfelelően kialakított platform megerősített szerkezettel és speciális, új első és hátsó futóművekkel rendelkezik. Az autó hasznos terhelhetősége így az 1400 kg-ot is elérheti, és akár 2,5 tonnás utánfutót is vontathat.

A moduláris kialakítás kétféle tengelytávot (2,92 m és 3,27 m) és kétféle hátsó túlnyúlást (0,80 m és 1,15 m) jelent. Ezek kombinációjával háromféle hosszméret áll rendelkezésre: a szegmensben egyedüli 4,60 méteres XS méret (rövid tengelytávval), valamint a 4,95 méteres M, ill. az 5,30 méteres XL méret (hosszú tengelytávval).

Az új platformnak köszönhetően a kompakt külső méretek mellett akár 6,60 m3-es rakodókapacitás is biztosítható.

A kompakt külsőhöz az 1,90 m-es magasság is hozzátartozik, mellyel az új Jumpy minden szituációban könnyen boldogul, a parkolóházakat, ill. a lakóházak vagy bevásárlóközpontok mélygarázsait is beleértve.

Az új Jumpy időtakarékos és hatékony megoldás a vállalati ügyfelek számára, akiknek ügyfeleik gyors elérése mindennél fontosabb.

TELJES KÖRŰ KÍNÁLAT

Az új Jumpy a különböző szakmák igényeihez igazodva a változatok széles skáláját kínálja:

- furgonok: a háromféle hosszméretben rendelkezésre álló furgon változat elsősorban a nagy rakodókapacitást (4,6–6,6 m3) igénylő céges ügyfeleket célozza meg.

- duplakabinos változat: az M, ill. XL méretben elérhető duplakabinos változat azoknak a vállalkozóknak készült, akiknek a személyszállítás (max. 6 személy) lehetősége mellett – lehajtott válaszfallal akár 5,5 m3 űrtartalmú – külön raktérre is szükségük van. A duplakabinos furgonoknak két családja különböztethető meg: a lehajtható üléspaddal és válaszfallal szerelt változatok (itt a hátsó ülések kiiktatása esetén 1,5 m3-rel növelhető a raktér) és a rögzített válaszfallal rendelkező változatok.

- padlólemezes alváz-kabin: az M méretben kapható padlólemezes alváz-kabin kivitel jó alapot biztosít a különböző felépítményekhez, pl. hűtőautók vagy zárt dobozos, ill. egyéb felépítmények;

- kombi: a háromféle hosszméretben rendelkezésre álló kombi változatban már XS méret (4,6 m) esetén is kényelmesen elfér 9 személy. Inkább személyszállításra tervezték, és pl. rekreációs központokban, nyári táborokban veszik nagy hasznát, ahol a szállítható személyek száma és a minél nagyobb helykínálat az elsődleges szempont.

MINDEN IGÉNYNEK MEGFELEL

Ötletes, modern és funkcionális kialakításának megfelelően az új Citroën Jumpy a következőket kínálja:

- Moduwork: a speciális válaszfalnak és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően sík padlófelület biztosítható. A vezetőülés oldalára rögzített csúszásgátló hálóval felszerelt Moduwork kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki. Az utastér ráadásul igazi mozgó irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egy – laptop, tablet stb. rögzítésére szolgáló gumipánttal felszerelt – forgóasztal áll rendelkezésre. Tartozékként további, okostelefonokhoz és tabletekhez kialakított tartóelemek is beszerezhetők;

- érintés nélkül nyitható oldalsó tolóajtók: a szabad kezes funkció jóvoltából a szegmensben egyedülálló módon az oldalsó tolóajtók a kezek használata nélkül nyithatók, ill. zárhatók. Elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító alá, és automatikusan kioldanak a gépjármű zárjai, ill. kinyílik a megfelelő oldali tolóajtó. Az ajtó zárása és a gépjármű reteszelése ugyanígy történik. A funkció jelentősen megkönnyíti a ki- és berakodást, amikor mindkét kezünk tele van;

- 250 fokban nyitható hátsó szárnyasajtó: az XL (5,30 m) változaton kínált opció jóvoltából az ajtó nem foglal külön helyet az úttest fölött, ha járda mellett parkolunk. Egyben a gépjármű körüli közlekedés is könnyebb;

- belső faburkolat (opciósan és gyárilag beszerelve): a profi ügyfelek szakmai tevékenységétől és igényeitől függően a furgon változathoz kétféle – nyers vagy felületkezelt – faburkolat rendelhető. Az utóbbit csúszásgátló bevonat és alumínium küszöblécek védik, vízálló és könnyen mosható. A rakodóteret védő burkolat többféle kombinációban igényelhető, így a padló, az oldalfalak vagy a kerékdobok védelme külön-külön is biztosítható;

- vonószemek (opciósan és gyárilag beszerelve) vontatmánykiszolgáló egységgel, melyek akár 2,5 tonnás utánfutó vontatását is lehetővé teszik;

- az utastér különböző pontjain elhelyezett rakodóhelyek: 12 voltos, Jack, ill. USB-aljzattal felszerelt alsó kesztyűtartó, az első üléspad alatt kialakított nagyméretű tárolóhely pl. cipők és védősisak tárolására, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók, nyitott középső tárolórekesz a műszerfal felső részén és 1,5 literes palackot is befogadó első ajtózsebek.

KÉNYELEM CITROËN MÓDRA

Kellemes utastér

Az új Citroën Jumpy utasterét a személyautók ihlették, de a hatékony és zavartalan közlekedés érdekében a tervezők a professzionális használat kívánalmait is szem előtt tartották.
Citroen-Jumpy

A kényelmes, magas vezetési pozícióhoz társuló enyhén megemelt műszerfal magabiztosságot ad, mögüle a vezető még jobban uralja az utat. Kialakításának köszönhetően minden a vezető keze ügyében vagy szeme előtt van: a színes head-up display kivetítő, a 7 colos érintőképernyő, a fűtés vezérlőgombjai, a tárolóhelyek, a motoros működtetésű oldalsó tolóajtók nyitógombjai stb.

A rakományrögzítésre és az utasok védelmére vonatkozó európai szabályozással (ISO 27956 szabvány) összhangban az új Jumpy furgon és duplakabinos változatában fixen beszerelt rakományrögzítők találhatók. Opciós felszerelésként a hagyományos válaszfal helyett szigetelt válaszfal is rendelhető. Ez a hagyományos válaszfalaknál jobb hő- és zajszigetelést biztosító szivacsrétegnek köszönhetően az utasok védelme mellett nagyobb kényelmet is garantál. A világos textilbevonat és a polikarbonát üveg ráadásul jobb fényviszonyokat teremt és nyugalmat áraszt. A test kényeztetését szolgálják a vezetőülés plusz beállítási lehetőségei: a sztenderd változathoz képest ennél a válaszfalnál a háttámla 8,5 fokkal nagyobb szögben dönthető, és az ülés akár 40 cm-rel hátrébb csúsztatható (beállítástól függően).

Optimális menetkényelem

Az új Citroën Jumpyt az út minőségétől függetlenül kiváló menetkényelem jellemzi, ami többek között a precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosító futóműveknek köszönhető. Az új Jumpy elöl stabilizátorrúddal kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul új típusú ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti. Ezek a futóművek a DANGEL-féle 4x4-es erőátviteli rendszerrel is kompatibilisek.

A változó merevségű rugók és a terhelés függvényében változó csillapítású lengéscsillapítók maximális kényelmet garantálnak a gépjármű üres és terhelt állapotában egyaránt. Az utóbbi egy passzív rendszer, melyben a gépjármű hasmagasságának függvényében módosul a lengéscsillapítás.

A két új futómű kombinációjával terheléskor és üresen egyaránt a menettulajdonságok és a kényelem kiváló összhangja biztosítható, miközben a vezetési élmény messze meghaladja a szegmensben megszokottat.

A MINDENNAPI ÉLETET MEGKÖNNYÍTŐ TECHNOLÓGIÁK

Nyugodt, gondtalan vezetés

A mindennapi használatot megkönnyítő olyan hasznos funkciók mellett, mint a szabad kezes nyitó- és indítórendszer vagy a szabad kezes oldalsó tolóajtók, az új Citroën Jumpy vezetést segítő technológiákkal is gazdagon fel van vértezve: 

- a 7 colos új érintőképernyő valamennyi média-, telefon- és navigációs funkció vezérlését biztosítja. A rendszer a kapacitív típusú képernyő érintésével működtethető;

- a Mirror Screen funkció segítségével biztonságos módon, a 7 colos érintőképernyőn jeleníthetjük meg okostelefonunk egyes alkalmazásait. A funkció az Apple CarPlayTM és a Mirrorlink® technológiával egyaránt kompatibilis;

- CITROËN Connect Nav érintőtechnológiás új 3D online navigáció. Ez az új generációs navigációs rendszer hangvezérléssel vagy a 7 colos érintőképernyőn keresztül működtethető. A CITROËN Connect Nav –országtól függően – olyan kiegészítő online szolgáltatásokhoz biztosít hozzáférést, mint a TomTom Traffic, amely valós idejű közlekedési információkkal szolgál, tájékoztatást nyújt a töltőállomások és parkolók elhelyezkedéséről és árairól, a várható időjárásról vagy a közelben található fontos helyekről (POI). Az országtól függően elérhető „Veszélyes területek” opció út közben vizuális és hangjelzésekkel figyelmezteti a vezetőt a balesetveszélyes vagy más kockázatot hordozó területekre. A CITROËN Connect Nav a Mirror Screen funkciót is magában foglalja;

- a színes head-up display a vezető látóterében elhelyezett átlátszó lapra vetíti a fontos vezetési információkat (aktuális és ajánlott sebesség, a sebességszabályozó/-korlátozó beprogramozott sebességértékei, navigációs utasítások és az ütközésveszély-jelző figyelmeztetései), így a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét. A vetített kijelző ebben a szegmensben igazi újdonságnak számít;

- az adaptív fényszóró a forgalom függvényében automatikusan átvált távolsági fényről tompított fényszóróra vagy fordítva, ha a rendszer más járművek megjelenését észleli. A rendszer éjszaka 25 km/h sebesség fölött aktív, 15 km/h alatt pedig kikapcsol;

- az igazi különlegességnek számító Top Rear Vision kamerarendszer jóvoltából a 7 colos érintőképernyőn megjeleníthető a gépjármű hátsó környezetének (180 fokos nézet) rekonstruált felülnézeti képe. Ha a gépjármű akadályhoz közelít, a rendszer rögzíti és automatikusan felnagyítja a gépkocsi hátsó környezetének képét, hogy minél pontosabb információt nyújthasson az akadálytól mért távolságról. A kínálat része a látott képet a belső visszapillantó tükrön megjelenítő hagyományos tolatókamera, valamint az első és hátsó távolságérzékelőkkel működő parkolóradar is;

- Grip Control: a továbbfejlesztett kipörgésgátló az adott terephez igazodva optimalizálja az első kerekek meghajtását. A rendszer Terep csomaggal (megnövelt hasznos terhelhetőség, 20 mm-rel megemelt felfüggesztés, alsó motorvédő lemez) is kiegészülhet, mely nehezebb terepen (építési terület, erdei ösvények, földutak) tovább segíti az új Jumpy meghajtását.

A biztonságot szolgáló technológiák

Az új Jumpy a megelőzést szem előtt tartó számtalan vezetéssegítő technológiai megoldással szolgálja a biztonságos és nyugodt vezetést:

- az igazi újdonságnak számító táblaolvasó és sebességkorlátozás-felismerő rendszer a szélvédő felső részén elhelyezett kamera segítségével kiegészíti az opciós navigációs rendszer információit, és folyamatosan tájékoztatja a vezetőt az aktuális sebességkorlátozásokról. Amikor a kamera sebességkorlátozó táblát érzékel, a vezető egy gombnyomással elfogadhatja a javasolt sebességet és felülírhatja vele a sebességszabályozó, ill. -korlátozó rendszerben beprogramozott értéket;

- az Active Safety Brake a szélvédő tetején található többfunkciós kamera információira támaszkodva szükség esetén automatikusan fékez a vezető helyett, és ezzel mérsékli az esetleges testi sérülések súlyosságát:

  • o 0–30 km/h: a mozgó vagy álló akadályokkal, ill. gyalogosokkal történő ütközés elkerülése,
  • o 30 km/h fölött: az ütközési sebesség mérséklése érdekében; 

- az ultrahangos holttérfigyelő rendszer a visszapillantó tükör sarkában található narancssárga dióda segítségével figyelmezteti a vezetőt a gépkocsi holtterében tartózkodó járművekre. Az első és hátsó lökhárítóba beépített négy érzékelővel működő rendszer 12 és 140 km/h sebesség között működőképes;

- az adaptív sebességszabályozó az előttünk haladó jármű sebességéhez igazítja a gépkocsi sebességét. Az automata sebességszabályozó rendszerrel aktív fékezés nélkül, pusztán a gázpedálra hatva akár 20 km/h-ra is lecsökkenthető a sebesség. A rendszer különösen közepesen erős forgalomban, pl. autópályán hasznos;

- az ütközésveszély-jelző közvetlen ütközésveszély esetén figyelmezteti és egyben cselekvésre készteti a vezetőt. A vizuális, ill. hangjelzés közvetlenül az automatikus fékezés előtt érkezik. Két figyelmeztetési szint különböztethető meg:

  • o 1. szint: narancssárga figyelmeztetés, mely azt jelzi, hogy az elöl haladó jármű túl közel van,
  • o 2. szint: piros riasztás, mely fékezésre inti a vezetőt;

- a véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés (AFIL) figyelmezteti a vezetőt az irányjelző használata nélküli sávelhagyás veszélyére. Ha a rendszer úgy érzékeli, hogy a gépkocsi átlépni készül egy hosszirányú felfestést (folyamatos vagy szaggatott vonal), hangjelzéssel és a műszercsoporton kigyulladó visszajelzéssel riasztja a vezetőt;

- a fáradtságfigyelő rendszer a szélvédő felső részén elhelyezett többfunkciós kamera segítségével figyeli, hogy milyen gyakran lépi át a gépjármű a felfestéseket, és ebből következtet a vezető éberségi állapotára. Figyelemcsökkenés esetén vizuális és hangjelzés figyelmezteti a vezetőt.

Az említett intelligens technológiák biztonságosabb közlekedést tesznek lehetővé, és ezáltal élvezetes és nyugodt vezetést biztosítanak.

5 csillag az EuroNCAP teszten

Az új Citroën Jumpy megkapta a maximális 5 csillagot az EuroNCAP tesztjén. A kiváló eredmény méltó elismerése a tervezésbe fektetett rengeteg munkának, és igazolja a számos kényelmi és biztonsági felszerelés, valamint a legújabb generációs moduláris padlólemez használatát.

LEGÚJABB GENERÁCIÓS MOTOROK

Az új Citroën Jumpyhoz 7-féle motor-váltó egység áll rendelkezésre, melyek mindegyike a BlueHDi családba tartozó dízelmotor köré épül. A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok drasztikus mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják az alábbi elemekből álló, innovatív kipufogó rendszerüknek köszönhetően:

- a motor kimenetéhez beépített oxidációs katalizátor, melynek feladata, hogy eltávolítsa az égésből származó szénhidrogéneket (CH) és szén-monoxidot (CO);

- a részecskeszűrő elé épített SCR-katalizátor (Selective Catalytic Reduction), amely (a víz és karbamid keverékéből álló) AdBlue®*adalékanyag segítségével a nitrogén-oxidok (NOx) akár 90%-át teljesen ártalmatlan vízgőzzé (H2O) és nirogéngázzá (N2) alakítja át;

- az adalékolt részecskeszűrő, melyet a világon elsőként a PSA PEUGEOT CITROËN csoport vezetett be 2000-ben, a részecskék akár 99,9%-ának ártalmatlanítása céljából.

A kipufogórendszer innovatív és egyedi felépítése a technológiai elemek megfelelő kombinációjának köszönhető: az adalékolt részecskeszűrő előtt elhelyezett SCR-katalizátor az egyetlen kipufogógáz-utókezelő rendszer, amely akár 90%-kal képes csökkenteni a NOx-kibocsátást, és ezzel egyidejűleg akár 4%-kal le tudja szorítani a CO2-kibocsátást.

Az új Citroën Jumpy modelleket hajtó dízelmotorokkal a következő üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási értékek érhetők el (vegyes fogyasztás és XS hosszúság esetén):

- BlueHDi 95 5 seb (70 kW telj. - 210 Nm nyomaték 1750 ford./percnél): 5,5l/100 km és 144 g/km CO2

- BlueHDi 95 S&S ETG6 (70 kW telj. - 240 Nm nyomaték 1750 ford./percnél): 5,2l/100 km és 135 g/km CO2

- BlueHDi 115 S&S 6 seb (85 kW  telj.- 300 Nm nyom. 1750 ford./percnél): 5,1l/100 km és 133 g/km CO2

- BlueHDi 120 S&S 6 seb (90 kW telj. - 340 Nm nyom. 2000 ford./percnél) : 5,3l/100 km és 139 g/km CO2

- BlueHDi 150 S&S 6 seb (110 kW telj. - 370 Nm nyom. 2000 ford./percnél) : 5,3l/100 km és 139g/km CO2

- BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 kW telj. - 400 Nm nyom. 2000 ford./percnél) : 5,8l/100 km és 151 g/km CO2

*Az Adblue® -tartály kapacitása 22,4 liter. Ez a mennyiség 15 000 km-re elegendő. A tartályt egyszerűen, a jármű elején, a vezetőoldali fellépő mellett található töltőnyíláson keresztül lehet feltölteni.

Észszerű fenntartási költségek

Az EMP2 moduláris platform új változata tökéletesen alkalmas a BlueHDi dízelmotorok befogadására. Ezek a legújabb generációs motorok, amelyekhez áramvonalas és könnyített karosszéria párosul (100–150 kg súlycsökkenés az előző generációs Jumpykhoz képest), kategóriaelső üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási értékek elérését teszik lehetővé ebben a szegmensben.

A Jumpyhoz választható motorokkal, az optimalizált üzemanyag-fogyasztás mellett a fenntartási költségek terén is megtakarítást lehet elérni, mivel az előírt karbantartási periódusuk 40 000 km vagy 2 év*.

* BlueHDi 180 S&S EAT6: 2 év – 30 000 km

KAROSSZÉRIAÁTALAKÍTÁSOK

Az új Jumpy – elődeihez hasonlóan – a felhasználói igényeknek megfelelően alakítható karosszériaátalakító partnereink segítségével.

A Citroën kínálata, bármilyen gazdag és változatos is legyen, nem tud teljes mértékben megfelelni a legkülönfélébb egyéni és szakmai elvárásoknak. Hogy minden felmerülő igényre megfelelő választ tudjon kínálni, a márka számos karosszériaátalakítóval kötött együttműködési megállapodást.

A Citroënnél kifejezetten e célból létrehozott karosszériás team működik együtt – a projekt kezdetétől fogva – az említett partnerekkel, hogy az új Jumpy kompatibilis legyen a potenciális átalakítási lehetőségekkel, s ezáltal bővíthető legyen a gyártói kínálat.

4x4 by DANGEL

Az Automobiles Dangel  cég, amely1980 óta több mint 40 000 gépjárművet alakított át 4x4 hajtásúra, s ezáltal vezető szerepet tölt be az európai összkerékhajtású modellek piacán, több mint 35 éve működik együtt a PSA csoporttal. Sok közös tapasztalattal a hátuk mögött, a PSA és a Dangel az új Citroën Jumpy projekt kezdetétől fogva közösen dolgoznak azon, hogy az új járművet alkalmassá tegyék a Dangel cég által kínált átalakításokra.

A Dangel cég azokat az új Jumpy modelleket tudja négykerékhajtásúvá alakítani, amelyek 2 literes motorral és manuális sebességváltóval rendelkeznek (BlueHDi 120 S&S 6 seb, vagy BlueHDi 150 S&S 6 seb kombinációban).

A 4 x 4 hajtás sajátosságai

Ahhoz, hogy az autót – akár a legúttalanabb utakon is – megfelelő körülmények között lehessen használni, az Automobiles Dangel kétféle megoldást kínál (a felhasználói igényektől függően), egyiket műúton való tartós használatra, a másikat pedig (az új Jumpy alapváltozatához képest elöl és hátul is + 60 mm-rel) megemelt hasmagassággal.

Kapcsolható összkerékhajtás

Az Automobiles Dangel által 4x4 meghajtásúvá alakított, kifejezetten alkalmazkodóképes új Jumpy modellekkel könnyen összkerékhajtásra válthatnak azok, akik felváltva közlekednek műutakon, illetve nehéz terepen.

A 4X4 kialakításnak köszönhetően a kétkerékhajtású / négykerékhajtású használatra egyaránt alkalmas, sokoldalú gépjárművel:

- maximálisan kihasználható az új Jumpy (kétkerékhajtású) alapváltozatának kifogástalan úttartása és egyéb „veleszületett” adottságai;

- biztosítható – az összkerékhajtás igénybevételével – az előrejutás és a mobilitás a leggyengébb tapadási feltételekkel rendelkező terepeken is;

- optimalizálható az üzemanyag-fogyasztás, valamint az „Eco 2 WD” pozíció használatával a gumiabroncsok kopása is csökkenthető.

Hátsó differenciálzár

A 4x4 (4 WD) hajtás választásának lehetőségén túl, a legnehezebb helyzetek kezelésére az Automobiles Dangel hátsó differenciálzár (Rear Lock) opciót is kínál ügyfeleinek. Ez a funkció, amely a műszerfalon helyet kapó kapcsológomb segítségével hozható működésbe, segít leküzdeni az autó előtt álló akadályokat vagy kijutni akár a legmélyebb keréknyomból is.

Az összkerékhajtás biztosításához szükséges átalakításokól eltekintve ezek a modellek minden szempontból megegyeznek a kétkerékhajtású új Jumpykkal. A Dangel 4x4 hajtású szgk. és tgk.-változatok ennek megfelelően minden olyan kényelmi, biztonsági és egyéb, praktikus lehetőséggel rendelkeznek, mint az alapjukul szolgáló kétkerékhajtású modellek.

Szeretné kipróbálni valamelyik Citroën vagy DS modellt?

Az itt található űrlap segítségével kiválaszthatja a modellt, valamint azt a márkakereskedést, ahol ki tudja próbálni a keresett modellt. Kérése automatikusan a márkakereskedőhöz érkezik be.

Bezár
Érdeklik modelljeink prospektusai?

Bővebb információra van szüksége? Prospektust szeretne?


Az itt található űrlap segítségével ki tudja választani, melyik Citroën vagy DS modell(ek) árlistáját, műszaki adatait, modell  vagy tartozék katalógusát szeretné megkapni vagy letölteni.

Bezár
Árajánlatot szeretne kérni?

Az itt található űrlap segítségével küldheti el árajánlatkérését Citroën vagy DS modell(ek)re. Kérését a rendszer automatikusan továbbítja a kiválasztott márkakereskedés felé.

Bezár
Top