A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Bezár
Bezár
Bezár
Citroen Jumpy

ÚJ CITROËN JUMPY

Az 1995-ben bevezetett és eddig közel 600 000 példányban értékesített Citroën Jumpy történetében korszakváltás érkezett el. A kisteherautók szegmensében szerzett több mint 80 éves tapasztalattal a háta mögött a Citroën egy minden igényt kielégítő megoldással állt elő. A hatékonyság és ergonómia jegyében fogant új Jumpy az egyszerű használatra és a biztonságra helyezi a hangsúlyt, és ezzel a céges ügyfelek ideális partnerének bizonyul.

Az új Citroën Jumpy a Citroën szaktudásának legjavát kamatoztatja. Ez a tudás a piac egyik leggazdagabb kishaszongépjármű-kínálatát hívta életre, mely a Berlingo, új Jumpy és Jumper modellekkel egymást kiegészítő, ugyanakkor egymástól jól megkülönböztethető modellekből áll.

A moduláris kiképzésű, újfajta platformnak köszönhetően e legújabb generációs Jumpy optimálisabb felépítéssel rendelkezik, és még több hasznos kényelmi és biztonsági szolgáltatást kínál. A legmodernebb vezetést segítő technológiákat kínálja, motorkínálata pedig egyenesen a „hétköznapi hősök” ideális partnerévé avatja.

A furgon, kombi, dupla kabinos furgon és padlólemezes alváz-kabin kivitelben bemutatkozó új Jumpy a szakmai ügyfelek széles rétegét szólítja meg (kézmű-, építő- és szállítóipar, különböző szolgáltató cégek, önkormányzatok stb.). A háromféle hosszméretnek (XS: 4,60 m, M: 4,95 m és XL: 5,30 m) köszönhetően mindenki a saját szükségleteinek és szakmai tevékenységének megfelelően választhatja ki a neki tetsző változatot.

Az új CITROËN Jumpy legfontosabb jellemzői:

- letisztult és modern vonalvezetés, karakteres dizájn, egyszerre energikus és megnyugtató megjelenés;

- a különböző igényekhez igazodó, funkcionális, praktikus és ergonomikus felépítés. Az EMP2-ből továbbfejlesztett moduláris kiképzésű platformnak köszönhetően a hasznos terhelhetőség az 1400 kg-ot is elérheti, és a jármű akár 2,5 tonnás utánfutót is vontathat;

- háromféle hosszméret: a piacon megszokott 4,95, ill. 5,30 m-es változatok mellett egy egyedülálló, mindössze 4,60 m-es, egyszerre kompakt és praktikus verzió is rendelkezésre áll. M, ill. XL méretű társaihoz hasonlóan az XS kivitel is 1400 kg hasznos terhelhetőséget biztosít, és kombi változatban ugyanúgy 9 személy befogadására alkalmas;

- mindössze 1,90 m-es magasság (XS és M változat esetén), ami a hasonló gépjárművek számára gyakran problémát jelentő mélygarázsokba is bejutást biztosít;

- a kategóriában példa nélküli variálhatóságot biztosító, a mindennapi életet megkönnyítő Moduwork rendszer. Ha a szélső utasülést a válaszfalhoz hajtjuk, sík padlófelületet kapunk, melynek hasznos hossza a válaszfalban elhelyezett, nagyméretű levehető fedélnek köszönhetően a 4 métert is elérheti. A forgatható íróasztalka és a különböző okostelefon-, ill. tablettartók pedig igazi mobil irodát varázsolnak a gépjármű belsejébe;

- érintés nélkül nyitható tolóajtók: a szegmensben egyedülálló funkció megkönnyíti a ki- és bepakolást, amikor tele a kezünk mindenféle csomagokkal vagy áruval;

- a testi-lelki jó közérzetet szolgáló kényelmi megoldások barátságos enteriőrrel, kényelmes, megemelt vezetési pozícióval és számos rakodóhellyel. A tökéletes közérzethez a kiváló akusztikai komfort és menetkényelem is hozzájárulnak; 

- a mindennapi életet megkönnyítő olyan technológiák, mint a tolatási manővereknél nagyobb hátralátást biztosító Top Rear Vision, a színes head-up display vagy az érintőképernyővel összekapcsolt, hangvezérléssel működtetett, 3D online navigációt kínáló CITROËN Connect Nav;

- a biztonságot szolgáló technológiák, mint pl. az adaptív sebességszabályozó, a táblaolvasó sebességkorlátozás-felismerő rendszer, a fáradtságfigyelő rendszer vagy az Active Safety Brake;

- a kategórián belüli legjobb fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok (BlueHDi 115 S&S: 5,1 l/100 km és 133 g CO2), mérsékelt üzemeltetési költségek az 1,6 és 2 literes legújabb generációs dízelmotoroknak köszönhetően, melyek teljesítménye attól függően, hogy kézi vagy EAT6 automata sebességváltó kapcsolódik hozzájuk, 95 LE (210 Nm) és 180 LE (400 Nm) között mozog;

- a különböző szakmák kívánalmainak megfelelően számtalan karosszériaátalakítási lehetőség, köztük egy az Automobiles Dangel tervezte és kivitelezte összkerék-meghajtású változat.

ENERGIKUS KARAKTER

Az új Citroën Jumpy dizájnját a személyautók és az SUV-k világa ihlette. Cseppet sem agresszív stílusával, világosan megrajzolt vonalaival és praktikus méreteivel magabiztos, robusztus autó benyomását kelti.

A márkaemblémát magában foglaló hűtőrács egészen a fényszórók közepéig húzódik. A rövid orr-rész további jellegzetes eleme a széles lökhárító, rajta az új Jumpy robusztus stílusát hangsúlyozó fekete légbeömlő ráccsal.

Az új Citroën Jumpy igényes stílusa az opciós Look csomaggal még nyilvánvalóbbá válik. Azoknak a céges ügyfeleknek, akik az új Jumpyval szeretnék erősíteni vállalkozásuk imázsát, ez az opció a következőket kínálja:

- színre fújt első és hátsó lökhárítók, ajtókilincsek, visszapillantó-házak és oldalsó védőelemek,

- krómozott hűtőrács,

- jellegzetes első világítás függőlegesen húzódó LED-es nappali lámpákkal és ködfényszórókkal.

Az új Jumpy két oldalán a széles oldalsó tolóajtók tágas belső teret és számtalan elrendezési és átalakítási lehetőséget sejtetnek.

MODULÁRIS KIKÉPZÉSŰ, ÚJ PLATFORM

Az új Citroën Jumpy az EMP2-ből továbbfejlesztett legújabb generációs moduláris padlólemezre épült. A kifejezetten a modell igényeinek megfelelően kialakított platform megerősített szerkezettel és speciális, új első és hátsó futóművekkel rendelkezik. Az autó hasznos terhelhetősége így az 1400 kg-ot is elérheti, és akár 2,5 tonnás utánfutót is vontathat.

A moduláris kialakítás kétféle tengelytávot (2,92 m és 3,27 m) és kétféle hátsó túlnyúlást (0,80 m és 1,15 m) jelent. Ezek kombinációjával háromféle hosszméret áll rendelkezésre: a szegmensben egyedüli 4,60 méteres XS méret (rövid tengelytávval), valamint a 4,95 méteres M, ill. az 5,30 méteres XL méret (hosszú tengelytávval).

Az új platformnak köszönhetően a kompakt külső méretek mellett akár 6,60 m3-es rakodókapacitás is biztosítható.

A kompakt külsőhöz az 1,90 m-es magasság is hozzátartozik, mellyel az új Jumpy minden szituációban könnyen boldogul, a parkolóházakat, ill. a lakóházak vagy bevásárlóközpontok mélygarázsait is beleértve.

Az új Jumpy időtakarékos és hatékony megoldás a vállalati ügyfelek számára, akiknek ügyfeleik gyors elérése mindennél fontosabb.

TELJES KÖRŰ KÍNÁLAT

Az új Jumpy a különböző szakmák igényeihez igazodva a változatok széles skáláját kínálja:

- furgonok: a háromféle hosszméretben rendelkezésre álló furgon változat elsősorban a nagy rakodókapacitást (4,6–6,6 m3) igénylő céges ügyfeleket célozza meg.

- duplakabinos változat: az M, ill. XL méretben elérhető duplakabinos változat azoknak a vállalkozóknak készült, akiknek a személyszállítás (max. 6 személy) lehetősége mellett – lehajtott válaszfallal akár 5,5 m3 űrtartalmú – külön raktérre is szükségük van. A duplakabinos furgonoknak két családja különböztethető meg: a lehajtható üléspaddal és válaszfallal szerelt változatok (itt a hátsó ülések kiiktatása esetén 1,5 m3-rel növelhető a raktér) és a rögzített válaszfallal rendelkező változatok.

- padlólemezes alváz-kabin: az M méretben kapható padlólemezes alváz-kabin kivitel jó alapot biztosít a különböző felépítményekhez, pl. hűtőautók vagy zárt dobozos, ill. egyéb felépítmények;

- kombi: a háromféle hosszméretben rendelkezésre álló kombi változatban már XS méret (4,6 m) esetén is kényelmesen elfér 9 személy. Inkább személyszállításra tervezték, és pl. rekreációs központokban, nyári táborokban veszik nagy hasznát, ahol a szállítható személyek száma és a minél nagyobb helykínálat az elsődleges szempont.

MINDEN IGÉNYNEK MEGFELEL

Ötletes, modern és funkcionális kialakításának megfelelően az új Citroën Jumpy a következőket kínálja:

- Moduwork: a speciális válaszfalnak és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően sík padlófelület biztosítható. A vezetőülés oldalára rögzített csúszásgátló hálóval felszerelt Moduwork kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki. Az utastér ráadásul igazi mozgó irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egy – laptop, tablet stb. rögzítésére szolgáló gumipánttal felszerelt – forgóasztal áll rendelkezésre. Tartozékként további, okostelefonokhoz és tabletekhez kialakított tartóelemek is beszerezhetők;

- érintés nélkül nyitható oldalsó tolóajtók: a szabad kezes funkció jóvoltából a szegmensben egyedülálló módon az oldalsó tolóajtók a kezek használata nélkül nyithatók, ill. zárhatók. Elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító alá, és automatikusan kioldanak a gépjármű zárjai, ill. kinyílik a megfelelő oldali tolóajtó. Az ajtó zárása és a gépjármű reteszelése ugyanígy történik. A funkció jelentősen megkönnyíti a ki- és berakodást, amikor mindkét kezünk tele van;

- 250 fokban nyitható hátsó szárnyasajtó: az XL (5,30 m) változaton kínált opció jóvoltából az ajtó nem foglal külön helyet az úttest fölött, ha járda mellett parkolunk. Egyben a gépjármű körüli közlekedés is könnyebb;

- belső faburkolat (opciósan és gyárilag beszerelve): a profi ügyfelek szakmai tevékenységétől és igényeitől függően a furgon változathoz kétféle – nyers vagy felületkezelt – faburkolat rendelhető. Az utóbbit csúszásgátló bevonat és alumínium küszöblécek védik, vízálló és könnyen mosható. A rakodóteret védő burkolat többféle kombinációban igényelhető, így a padló, az oldalfalak vagy a kerékdobok védelme külön-külön is biztosítható;

- vonószemek (opciósan és gyárilag beszerelve) vontatmánykiszolgáló egységgel, melyek akár 2,5 tonnás utánfutó vontatását is lehetővé teszik;

- az utastér különböző pontjain elhelyezett rakodóhelyek: 12 voltos, Jack, ill. USB-aljzattal felszerelt alsó kesztyűtartó, az első üléspad alatt kialakított nagyméretű tárolóhely pl. cipők és védősisak tárolására, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók, nyitott középső tárolórekesz a műszerfal felső részén és 1,5 literes palackot is befogadó első ajtózsebek.

KÉNYELEM CITROËN MÓDRA

Kellemes utastér

Az új Citroën Jumpy utasterét a személyautók ihlették, de a hatékony és zavartalan közlekedés érdekében a tervezők a professzionális használat kívánalmait is szem előtt tartották.
Citroen-Jumpy

A kényelmes, magas vezetési pozícióhoz társuló enyhén megemelt műszerfal magabiztosságot ad, mögüle a vezető még jobban uralja az utat. Kialakításának köszönhetően minden a vezető keze ügyében vagy szeme előtt van: a színes head-up display kivetítő, a 7 colos érintőképernyő, a fűtés vezérlőgombjai, a tárolóhelyek, a motoros működtetésű oldalsó tolóajtók nyitógombjai stb.

A rakományrögzítésre és az utasok védelmére vonatkozó európai szabályozással (ISO 27956 szabvány) összhangban az új Jumpy furgon és duplakabinos változatában fixen beszerelt rakományrögzítők találhatók. Opciós felszerelésként a hagyományos válaszfal helyett szigetelt válaszfal is rendelhető. Ez a hagyományos válaszfalaknál jobb hő- és zajszigetelést biztosító szivacsrétegnek köszönhetően az utasok védelme mellett nagyobb kényelmet is garantál. A világos textilbevonat és a polikarbonát üveg ráadásul jobb fényviszonyokat teremt és nyugalmat áraszt. A test kényeztetését szolgálják a vezetőülés plusz beállítási lehetőségei: a sztenderd változathoz képest ennél a válaszfalnál a háttámla 8,5 fokkal nagyobb szögben dönthető, és az ülés akár 40 cm-rel hátrébb csúsztatható (beállítástól függően).

Optimális menetkényelem

Az új Citroën Jumpyt az út minőségétől függetlenül kiváló menetkényelem jellemzi, ami többek között a precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosító futóműveknek köszönhető. Az új Jumpy elöl stabilizátorrúddal kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul új típusú ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti. Ezek a futóművek a DANGEL-féle 4x4-es erőátviteli rendszerrel is kompatibilisek.

A változó merevségű rugók és a terhelés függvényében változó csillapítású lengéscsillapítók maximális kényelmet garantálnak a gépjármű üres és terhelt állapotában egyaránt. Az utóbbi egy passzív rendszer, melyben a gépjármű hasmagasságának függvényében módosul a lengéscsillapítás.

A két új futómű kombinációjával terheléskor és üresen egyaránt a menettulajdonságok és a kényelem kiváló összhangja biztosítható, miközben a vezetési élmény messze meghaladja a szegmensben megszokottat.

A MINDENNAPI ÉLETET MEGKÖNNYÍTŐ TECHNOLÓGIÁK

Nyugodt, gondtalan vezetés

A mindennapi használatot megkönnyítő olyan hasznos funkciók mellett, mint a szabad kezes nyitó- és indítórendszer vagy a szabad kezes oldalsó tolóajtók, az új Citroën Jumpy vezetést segítő technológiákkal is gazdagon fel van vértezve: 

- a 7 colos új érintőképernyő valamennyi média-, telefon- és navigációs funkció vezérlését biztosítja. A rendszer a kapacitív típusú képernyő érintésével működtethető;

- a Mirror Screen funkció segítségével biztonságos módon, a 7 colos érintőképernyőn jeleníthetjük meg okostelefonunk egyes alkalmazásait. A funkció az Apple CarPlayTM és a Mirrorlink® technológiával egyaránt kompatibilis;

- CITROËN Connect Nav érintőtechnológiás új 3D online navigáció. Ez az új generációs navigációs rendszer hangvezérléssel vagy a 7 colos érintőképernyőn keresztül működtethető. A CITROËN Connect Nav –országtól függően – olyan kiegészítő online szolgáltatásokhoz biztosít hozzáférést, mint a TomTom Traffic, amely valós idejű közlekedési információkkal szolgál, tájékoztatást nyújt a töltőállomások és parkolók elhelyezkedéséről és árairól, a várható időjárásról vagy a közelben található fontos helyekről (POI). Az országtól függően elérhető „Veszélyes területek” opció út közben vizuális és hangjelzésekkel figyelmezteti a vezetőt a balesetveszélyes vagy más kockázatot hordozó területekre. A CITROËN Connect Nav a Mirror Screen funkciót is magában foglalja;

- a színes head-up display a vezető látóterében elhelyezett átlátszó lapra vetíti a fontos vezetési információkat (aktuális és ajánlott sebesség, a sebességszabályozó/-korlátozó beprogramozott sebességértékei, navigációs utasítások és az ütközésveszély-jelző figyelmeztetései), így a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét. A vetített kijelző ebben a szegmensben igazi újdonságnak számít;

- az adaptív fényszóró a forgalom függvényében automatikusan átvált távolsági fényről tompított fényszóróra vagy fordítva, ha a rendszer más járművek megjelenését észleli. A rendszer éjszaka 25 km/h sebesség fölött aktív, 15 km/h alatt pedig kikapcsol;

- az igazi különlegességnek számító Top Rear Vision kamerarendszer jóvoltából a 7 colos érintőképernyőn megjeleníthető a gépjármű hátsó környezetének (180 fokos nézet) rekonstruált felülnézeti képe. Ha a gépjármű akadályhoz közelít, a rendszer rögzíti és automatikusan felnagyítja a gépkocsi hátsó környezetének képét, hogy minél pontosabb információt nyújthasson az akadálytól mért távolságról. A kínálat része a látott képet a belső visszapillantó tükrön megjelenítő hagyományos tolatókamera, valamint az első és hátsó távolságérzékelőkkel működő parkolóradar is;

- Grip Control: a továbbfejlesztett kipörgésgátló az adott terephez igazodva optimalizálja az első kerekek meghajtását. A rendszer Terep csomaggal (megnövelt hasznos terhelhetőség, 20 mm-rel megemelt felfüggesztés, alsó motorvédő lemez) is kiegészülhet, mely nehezebb terepen (építési terület, erdei ösvények, földutak) tovább segíti az új Jumpy meghajtását.

A biztonságot szolgáló technológiák

Az új Jumpy a megelőzést szem előtt tartó számtalan vezetéssegítő technológiai megoldással szolgálja a biztonságos és nyugodt vezetést:

- az igazi újdonságnak számító táblaolvasó és sebességkorlátozás-felismerő rendszer a szélvédő felső részén elhelyezett kamera segítségével kiegészíti az opciós navigációs rendszer információit, és folyamatosan tájékoztatja a vezetőt az aktuális sebességkorlátozásokról. Amikor a kamera sebességkorlátozó táblát érzékel, a vezető egy gombnyomással elfogadhatja a javasolt sebességet és felülírhatja vele a sebességszabályozó, ill. -korlátozó rendszerben beprogramozott értéket;

- az Active Safety Brake a szélvédő tetején található többfunkciós kamera információira támaszkodva szükség esetén automatikusan fékez a vezető helyett, és ezzel mérsékli az esetleges testi sérülések súlyosságát:

  • o 0–30 km/h: a mozgó vagy álló akadályokkal, ill. gyalogosokkal történő ütközés elkerülése,
  • o 30 km/h fölött: az ütközési sebesség mérséklése érdekében; 

- az ultrahangos holttérfigyelő rendszer a visszapillantó tükör sarkában található narancssárga dióda segítségével figyelmezteti a vezetőt a gépkocsi holtterében tartózkodó járművekre. Az első és hátsó lökhárítóba beépített négy érzékelővel működő rendszer 12 és 140 km/h sebesség között működőképes;

- az adaptív sebességszabályozó az előttünk haladó jármű sebességéhez igazítja a gépkocsi sebességét. Az automata sebességszabályozó rendszerrel aktív fékezés nélkül, pusztán a gázpedálra hatva akár 20 km/h-ra is lecsökkenthető a sebesség. A rendszer különösen közepesen erős forgalomban, pl. autópályán hasznos;

- az ütközésveszély-jelző közvetlen ütközésveszély esetén figyelmezteti és egyben cselekvésre készteti a vezetőt. A vizuális, ill. hangjelzés közvetlenül az automatikus fékezés előtt érkezik. Két figyelmeztetési szint különböztethető meg:

  • o 1. szint: narancssárga figyelmeztetés, mely azt jelzi, hogy az elöl haladó jármű túl közel van,
  • o 2. szint: piros riasztás, mely fékezésre inti a vezetőt;

- a véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés (AFIL) figyelmezteti a vezetőt az irányjelző használata nélküli sávelhagyás veszélyére. Ha a rendszer úgy érzékeli, hogy a gépkocsi átlépni készül egy hosszirányú felfestést (folyamatos vagy szaggatott vonal), hangjelzéssel és a műszercsoporton kigyulladó visszajelzéssel riasztja a vezetőt;

- a fáradtságfigyelő rendszer a szélvédő felső részén elhelyezett többfunkciós kamera segítségével figyeli, hogy milyen gyakran lépi át a gépjármű a felfestéseket, és ebből következtet a vezető éberségi állapotára. Figyelemcsökkenés esetén vizuális és hangjelzés figyelmezteti a vezetőt.

Az említett intelligens technológiák biztonságosabb közlekedést tesznek lehetővé, és ezáltal élvezetes és nyugodt vezetést biztosítanak.

5 csillag az EuroNCAP teszten

Az új Citroën Jumpy megkapta a maximális 5 csillagot az EuroNCAP tesztjén. A kiváló eredmény méltó elismerése a tervezésbe fektetett rengeteg munkának, és igazolja a számos kényelmi és biztonsági felszerelés, valamint a legújabb generációs moduláris padlólemez használatát.

LEGÚJABB GENERÁCIÓS MOTOROK

Az új Citroën Jumpyhoz 7-féle motor-váltó egység áll rendelkezésre, melyek mindegyike a BlueHDi családba tartozó dízelmotor köré épül. A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok drasztikus mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják az alábbi elemekből álló, innovatív kipufogó rendszerüknek köszönhetően:

- a motor kimenetéhez beépített oxidációs katalizátor, melynek feladata, hogy eltávolítsa az égésből származó szénhidrogéneket (CH) és szén-monoxidot (CO);

- a részecskeszűrő elé épített SCR-katalizátor (Selective Catalytic Reduction), amely (a víz és karbamid keverékéből álló) AdBlue®*adalékanyag segítségével a nitrogén-oxidok (NOx) akár 90%-át teljesen ártalmatlan vízgőzzé (H2O) és nirogéngázzá (N2) alakítja át;

- az adalékolt részecskeszűrő, melyet a világon elsőként a PSA PEUGEOT CITROËN csoport vezetett be 2000-ben, a részecskék akár 99,9%-ának ártalmatlanítása céljából.

A kipufogórendszer innovatív és egyedi felépítése a technológiai elemek megfelelő kombinációjának köszönhető: az adalékolt részecskeszűrő előtt elhelyezett SCR-katalizátor az egyetlen kipufogógáz-utókezelő rendszer, amely akár 90%-kal képes csökkenteni a NOx-kibocsátást, és ezzel egyidejűleg akár 4%-kal le tudja szorítani a CO2-kibocsátást.

Az új Citroën Jumpy modelleket hajtó dízelmotorokkal a következő üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási értékek érhetők el (vegyes fogyasztás és XS hosszúság esetén):

- BlueHDi 95 5 seb (70 kW telj. - 210 Nm nyomaték 1750 ford./percnél): 5,5l/100 km és 144 g/km CO2

- BlueHDi 95 S&S ETG6 (70 kW telj. - 240 Nm nyomaték 1750 ford./percnél): 5,2l/100 km és 135 g/km CO2

- BlueHDi 115 S&S 6 seb (85 kW  telj.- 300 Nm nyom. 1750 ford./percnél): 5,1l/100 km és 133 g/km CO2

- BlueHDi 120 S&S 6 seb (90 kW telj. - 340 Nm nyom. 2000 ford./percnél) : 5,3l/100 km és 139 g/km CO2

- BlueHDi 150 S&S 6 seb (110 kW telj. - 370 Nm nyom. 2000 ford./percnél) : 5,3l/100 km és 139g/km CO2

- BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 kW telj. - 400 Nm nyom. 2000 ford./percnél) : 5,8l/100 km és 151 g/km CO2

*Az Adblue® -tartály kapacitása 22,4 liter. Ez a mennyiség 15 000 km-re elegendő. A tartályt egyszerűen, a jármű elején, a vezetőoldali fellépő mellett található töltőnyíláson keresztül lehet feltölteni.

Észszerű fenntartási költségek

Az EMP2 moduláris platform új változata tökéletesen alkalmas a BlueHDi dízelmotorok befogadására. Ezek a legújabb generációs motorok, amelyekhez áramvonalas és könnyített karosszéria párosul (100–150 kg súlycsökkenés az előző generációs Jumpykhoz képest), kategóriaelső üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási értékek elérését teszik lehetővé ebben a szegmensben.

A Jumpyhoz választható motorokkal, az optimalizált üzemanyag-fogyasztás mellett a fenntartási költségek terén is megtakarítást lehet elérni, mivel az előírt karbantartási periódusuk 40 000 km vagy 2 év*.

* BlueHDi 180 S&S EAT6: 2 év – 30 000 km

KAROSSZÉRIAÁTALAKÍTÁSOK

Az új Jumpy – elődeihez hasonlóan – a felhasználói igényeknek megfelelően alakítható karosszériaátalakító partnereink segítségével.

A Citroën kínálata, bármilyen gazdag és változatos is legyen, nem tud teljes mértékben megfelelni a legkülönfélébb egyéni és szakmai elvárásoknak. Hogy minden felmerülő igényre megfelelő választ tudjon kínálni, a márka számos karosszériaátalakítóval kötött együttműködési megállapodást.

A Citroënnél kifejezetten e célból létrehozott karosszériás team működik együtt – a projekt kezdetétől fogva – az említett partnerekkel, hogy az új Jumpy kompatibilis legyen a potenciális átalakítási lehetőségekkel, s ezáltal bővíthető legyen a gyártói kínálat.

4x4 by DANGEL

Az Automobiles Dangel  cég, amely1980 óta több mint 40 000 gépjárművet alakított át 4x4 hajtásúra, s ezáltal vezető szerepet tölt be az európai összkerékhajtású modellek piacán, több mint 35 éve működik együtt a PSA csoporttal. Sok közös tapasztalattal a hátuk mögött, a PSA és a Dangel az új Citroën Jumpy projekt kezdetétől fogva közösen dolgoznak azon, hogy az új járművet alkalmassá tegyék a Dangel cég által kínált átalakításokra.

A Dangel cég azokat az új Jumpy modelleket tudja négykerékhajtásúvá alakítani, amelyek 2 literes motorral és manuális sebességváltóval rendelkeznek (BlueHDi 120 S&S 6 seb, vagy BlueHDi 150 S&S 6 seb kombinációban).

A 4 x 4 hajtás sajátosságai

Ahhoz, hogy az autót – akár a legúttalanabb utakon is – megfelelő körülmények között lehessen használni, az Automobiles Dangel kétféle megoldást kínál (a felhasználói igényektől függően), egyiket műúton való tartós használatra, a másikat pedig (az új Jumpy alapváltozatához képest elöl és hátul is + 60 mm-rel) megemelt hasmagassággal.

Kapcsolható összkerékhajtás

Az Automobiles Dangel által 4x4 meghajtásúvá alakított, kifejezetten alkalmazkodóképes új Jumpy modellekkel könnyen összkerékhajtásra válthatnak azok, akik felváltva közlekednek műutakon, illetve nehéz terepen.

A 4X4 kialakításnak köszönhetően a kétkerékhajtású / négykerékhajtású használatra egyaránt alkalmas, sokoldalú gépjárművel:

- maximálisan kihasználható az új Jumpy (kétkerékhajtású) alapváltozatának kifogástalan úttartása és egyéb „veleszületett” adottságai;

- biztosítható – az összkerékhajtás igénybevételével – az előrejutás és a mobilitás a leggyengébb tapadási feltételekkel rendelkező terepeken is;

- optimalizálható az üzemanyag-fogyasztás, valamint az „Eco 2 WD” pozíció használatával a gumiabroncsok kopása is csökkenthető.

Hátsó differenciálzár

A 4x4 (4 WD) hajtás választásának lehetőségén túl, a legnehezebb helyzetek kezelésére az Automobiles Dangel hátsó differenciálzár (Rear Lock) opciót is kínál ügyfeleinek. Ez a funkció, amely a műszerfalon helyet kapó kapcsológomb segítségével hozható működésbe, segít leküzdeni az autó előtt álló akadályokat vagy kijutni akár a legmélyebb keréknyomból is.

Az összkerékhajtás biztosításához szükséges átalakításokól eltekintve ezek a modellek minden szempontból megegyeznek a kétkerékhajtású új Jumpykkal. A Dangel 4x4 hajtású szgk. és tgk.-változatok ennek megfelelően minden olyan kényelmi, biztonsági és egyéb, praktikus lehetőséggel rendelkeznek, mint az alapjukul szolgáló kétkerékhajtású modellek.

Bezár
Bezár
Bezár
Top