A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
Ön Citroën-tulajdonos?
Magánszemélyeknek vagy vállalati felhasználóknak szóló hírekre kíváncsi?
Bezár
Bezár
Bezár
c4 picasso

AZ ÚJ C4 PICASSO VEZETI AZ EGYTERŰEK PIACÁT EURÓPÁBAN

Igazi sikertörténetté vált a CITROËN számára a 2013 júniusában bemutatkozott új C4 Picasso : az idén 100 ezer, összesen pedig 160 ezer példány kelt el a márka új öt- és hétszemélyes egyterűjéből, és ezzel az eredménnyel vezeti is a kategória európai piacát. Az új C4 Picasso Magyarországon is sikeres: az elmúlt egy évben a legnépszerűbb hazai Citroën-személygépkocsi lett.

Az ötszemélyes C4 Picasso 2013 júniusában, a hétszemélyes Grand C4 Picasso pedig szeptemberben érkezett az egyterűek kategóriájába, és sikere hónapról hónapra növekedett.

  • Mindkét karosszériaváltozat egyaránt keresett : az értékesített modellek több mint 49%-a ötszemélyes, csaknem 51%-a pedig hétszemélyes.
  • A közönség értékeli a gazdag felszereltséget : a megrendelt modellek közel 2/3-a a magasabb felszereltségi szintekről kerül ki.
  • A vállalati ügyfelek is szívesen választják a C4 Picassót (Franciaországban jelenleg összesítésben a 4. legkedveltebb flottamodell, az egyterűek szegmensét pedig vezeti). A környezettudatosságra is sokat adó flottaügyfelek nagyra értékelik a modell alacsony (96 g/km-nél kezdődő) CO2-kibocsátását.

Linda Jackson, a CITROËN vezérigazgatója így nyilatkozott : „Egy év távlatából kijelenthetjük: az új C4 Picasso kereskedelmi téren is ugyanolyan sikeres, mint amilyen sikerrel a szaksajtó előtt bemutatkozott, amely számos fontos díjjal jutalmazta a modellt, köztük a németországi Arany Kormánykerék Díjjal. Az új C4 Picasso valódi mérce az egyterűek kategóriájában. Benne van a CITROËN tudásának színe-java, dizájn, kényelem, technológia és használati költségek tekintetében egyaránt optimálisat nyújt tulajdonosának. Minden tekintetben teljesíti ügyfeleink elvárásait, a piacvezető pozíció a legjobb bizonyíték erre!”

Magyarországon is nagy sikerrel szerepel az új C4 Picasso: 2013 szeptembere óta a modell két változata átvette a vezetést a CITROËN hazai eladási listáján, az egyterűek szegmensében pedig a márka átlagát meghaladó, több mint 11%-os piaci részesedést ért el. A C4 Picasso egyaránt népszerű a magánszemélyek és a vállalati ügyfelek körében is; a legkedveltebb az e-HDi 115 motorváltozat, de jól startolt az Euro 6 normának is megfelelő BlueHDi 150 erőforrás is.

Az új C4 Picasso azzal tud versenytársai elé kerülni, hogy igazi generációváltást hozott az egyterűek szegmensébe, mégpedig oly módon, hogy – a CITROËN új stratégiájának megfelelően – az alábbi értékeket helyezi az előtérbe:

  • még több dizájn : letisztult, expresszív stílus, egészen egyedi fényszórómegoldással;
  • még több kényelem : a loftlakások hangulatát idéző beltér (letisztult műszerfal, óriási üvegfelületek, panorámaszélvédő, masszázsfunkciós első ülések stb.)
  • még több hasznos technológia : a legmodernebb megoldások a könnyed használat szolgálatába (érintőképernyős vezérlés, parkolóasszisztens, 360 fokos kamera stb.)

Mindez pedig ésszerű használati költségekkel jár : a tömegcsökkentés (a modell 140 kg-mal könnyebb, mint elődje) és a legújabb generációs, hatékony motorok együttes hatásaként jelentősen csökkent a modell fogyasztása és CO2-kibocsátása: az Euro 6 normának megfelelő  BlueHDi 120 motorváltozattal már akár 3,7 l/100 km, illetve 96 g CO2/km is elérhető, ami jelenleg a kategória legjobbja).

Az új CITROËN C4 Picasso tehát egyrészt friss levegőt hozott az egyterűek kategóriájába, másrészt pedig tovább írja a CITROËN ’Picasso’ nevével fémjelzett egyterű családjának 15 éve töretlen sikertörténetét, amely a Xsara Picassóval született, a C4 Picasso első generációjával, majd a C3 Picassóval folytatódott, és immár 3,3 millió eladott autónál tart, bizonyítva ezzel azt, hogy a CITROËN abszolút viszonyítási pont az egyterűek egyre népszerűbb szegmensében.

Bezár
Bezár
Bezár
Top