A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:HU] [cle1: SECONDES Lang:HU]
Bezár
Bezár
Bezár

A PSA PEUGEOT CITROËN ÁLLÁSFOGLALÁSA A KÁROSANYAG-KIBOCSÁTÁS ÉS AZ ÜZEMANYAGFOGYASZTÁS TÉMÁJÁBAN

A PSA Peugeot Citroën megerősíti, hogy az általa forgalmazott gépkocsik megfelelnek a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó előírásoknak és kezdeményezi a valós használat során mért fogyasztási adatok közlését egy független külső szervezettel történő együttműködés keretében.

A károsanyag-kibocsátás és a dízelmotorok témája erőteljesen foglalkoztatja a médiát és jelentősen befolyásolja az autós szektor egészét. A PSA Peugeot Citroën célja, hogy a lehető legjobb tájékoztatást nyújtsa ügyfelei, beruházói és egyéb partnerei számára.

A PSA Peugeot Citroën megerősíti, hogy az általa gyártott gépkocsikat soha nem szerelte fel olyan szoftverrel, vagy berendezéssel, amely a mindennapi használat során inaktív és csak a megfelelőségi vizsgálatokat és teszteket észlelve indítaná el a káros anyagok - beleértve a nitrogén-oxidok – kezelését.

A PSA Peugeot Citroën az első autógyártó, amely az összes Euro 6-os dízelmotorral szerelt személyautóját  SCR (Selective Catalytic Reduction) « Blue HDi » rendszerrel szerelte fel. Ez a károsanyag-kibocsátást csökkentő rendszer, amelyre a csoport több mint 100 szabadalmat jelentett be, közismerten a leghatékonyabb technológiai megoldást jelenti a nitrogén-oxidok semlegesítésére.

Ugyanebben a szellemben vezette be a PSA Peugeot Citroën a részecskeszűrőt 11 évvel azt megelőzően, hogy az Euro 5-ös norma 2011 januárjában az összes autógyártó számára kötelezővé tette azt.  

Az ügyfelei bizalmára nagy figyelmet fordító PSA Peugeot Citroën kezdeményezi:

  • a valós használat során mért fogyasztási adatok mielőbbi közlését a legfontosabb modelljeire vonatkozóan, egy független külső szervezet kontrollja alatt ;
  • azon technikai feltételek megteremtését, amelyek lehetővé teszik a valós használati körülményeket jobban visszatükröző, jövőbeni WLTP* mérési ciklus előrehozott bevezetését.

*Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure – új, harmonizált szabályrendszer

Top