A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Ön Citroën-tulajdonos?
Magánszemélyeknek vagy vállalati felhasználóknak szóló hírekre kíváncsi?
Árajánlatot szeretne kérni?

Az itt található űrlap segítségével küldheti el árajánlatkérését Citroën vagy DS modell(ek)re. Kérését a rendszer automatikusan továbbítja a kiválasztott márkakereskedés felé.

Bezár
Szeretné kipróbálni valamelyik Citroën vagy DS modellt?

Az itt található űrlap segítségével kiválaszthatja a modellt, valamint azt a márkakereskedést, ahol ki tudja próbálni a keresett modellt. Kérése automatikusan a márkakereskedőhöz érkezik be.

Bezár
Érdeklik modelljeink prospektusai?

Bővebb információra van szüksége? Prospektust szeretne?


Az itt található űrlap segítségével ki tudja választani, melyik Citroën vagy DS modell(ek) árlistáját, műszaki adatait, modell  vagy tartozék katalógusát szeretné megkapni vagy letölteni.

Bezár
Actualités et Vitrines

A Citroën a 2014-es Párizsi Autószalonon

Kreativitás és technológia az ügyfelek jó közérzetének szolgálatában: ezt kínálja a CITROËN a 2014-es Párizsi Autószalon látogatóinak. A termékektől a technológiai megoldásokon át egészen az ügyfélkapcsolatokig minden a CITROËN új stratégiájáról tanúskodik, amely egészen újszerű – sokkalta egységesebb és spontánabb, könnyedebb – kapcsolattal fűzi az embert az autóhoz.

Ez a határozottan modern és pozitív szemlélet elsősorban a modellek szintjén érvényesül.
A CITROËN-ben a kezdetektől megvolt a bátorság ahhoz, hogy egyedi stílusú, kényelmes, funkcionális és könnyen használható modellekkel írja be magát az autógyártás történelmébe. Igazán karakteres gépjárműveivel ma abból szeretne a márka többet nyújtani ügyfeleinek, amire igazán szükségük van: még több dizájnt, még nagyobb kényelmet és még több hasznos technológiát, mégpedig elérhető áron.

A márka új stratégiája a 2014-es Párizsi Autószalon CITROËN standján is megjelenik:

1. FOLYTATÓDIK A TERMÉKOFFENZÍVA

A CITROËN egyetlen esztendő leforgása alatt 4 olyan új és meghatározó modellt vezetett be, melyek mindegyike a márka által fontosnak ítélt értékeket képviseli: letisztult, pozitív üzenetű dizájn, mindent átható, egységes kényelem, magától értetődő, valóban hasznos technológiák.

A párizsi kiállításon bemutatkozik:
- A CITROËN C4 CACTUS, amely talán leginkább a figyelem középpontjában áll mostanság. Ebben a modellben ölt legvilágosabban testet a CITROËN új piaci pozíciója: a C szegmens kompakt limuzinjainak alternatívát állító autó új fejezetet ír az autógyártás történetében.
- Az új CITROËN C1: a praktikus és kényelmes kisautó a városi forgalomban érzi magát leginkább elemében. Az újdonságként kínált Airscape nyitható vászontetővel még tovább fokozható az utazás élménye. A párizsi szalon közönsége megismerheti az exkluzív C1 URBAN RIDE koncepciót is, mely a vagány kis városi „kalandor” összes testre szabási lehetőségét felvonultatja. Az új CITROËN C1 energikus, lendületes, ugyanakkor utasait gondosan védelmező karakterét a szabadidő-terepjáróktól átvett stíluselemek fejlesztik tökélyre.
- A CITROËN C4 Picasso és a Grand C4 Picasso: a bevezetés óta több mint 142 000 példányban elkelt páros alig néhány hónap alatt piacvezető lett Európában.


2. HASZNOS TECHNOLÓGIA A KELLEMES KÖZÉRZET SZOLGÁLATÁBAN

Szabaduljunk meg mindentől, ami felesleges, és csak azt tartsuk meg, ami ténylegesen hasznos az ügyfeleknek: a valóban értelmes és hasznos technológiai megoldásokat, melyek nyugodtabb körülményeket biztosítanak a vezetéshez, csökkentik a használati költségeket és a környezetszennyezést:
- A C4 CACTUS AIRFLOW 2l koncepcióautó egy négy keréken guruló „ötletlabor”, amely a dizájn és az áramvonalas kialakítás, a súlycsökkentés és egy innovatív hajtáslánc kombinálásával segíti közelebb az autógyártást a 100 km-enként 2 liternél kevesebb üzemanyagot fogyasztó autók megjelenéséhez.
- A TECHNO ROOM kiállítótérben megjelennek:
- a legújabb generációs, Euro 6 normának is megfelelő PureTech benzin-, illetve BlueHDi dízelmotorcsaládok tagjai, melyek kiváló teljesítményéhez alacsony fogyasztás párosul;
- a Citroën azon fedélzeti technológiái, melyek megkönnyítik az autósok hétköznapjait.
- A CITROËN CONNECT internetes szolgáltatások, amelyek már számos Citroën-tulajdonos számára jelentenek nap mint nap könnyebbséget és nyugalmat.

3. AZ ÜGYFELEK NYUGALMA MINDENEK FELETT

Tegyük átláthatóbbá és megnyugtatóbbá a márka és az ügyfelek közötti kapcsolatot:
- A CITROËN és ÖN program keretében a CITROËN hálózat különféle vállalásokkal igyekszik növelni ügyfelei bizalmát. A teljes átláthatóságra való törekvés jegyében a márka fokozatosan útnak indítja a CITROËN Advisor internetes oldalt, melyen ügyfelei megoszthatják egymással véleményüket az autójuk vásárlásakor, illetve szervizlátogatásuk során tapasztaltakról.
- A SimplyDrive & FlexiDrive névre keresztelt, teljesen újszerű gépjárművásárlási konstrukciók keretében a mobilszolgáltatók által inspirált fix havidíjas csomagok „árán” lehet autóhoz jutniuk – elsőként az új CITROËN C4 Cactus iránt érdeklődő – ügyfeleinknek.

4. ÚTBAN A VILÁGSIKER FELÉ

A CITROËN C-ELYSEE WTCC sikertörténetét a CITROËN RACING-ben rejlő energiák írják – a sikeres modell ugyanakkor a márka nemzetközi piaci térnyerésének is hasznos eszköze. A CITROËN nagy népszerűségnek örvend Kínában, amit a márka azzal ünnepel, hogy a Párizsi Autószalon idején a C42-ben mutatja be a kínai piacra szánt C3-XR modellt.

Top