A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Ön Citroën-tulajdonos?
Magánszemélyeknek vagy vállalati felhasználóknak szóló hírekre kíváncsi?
Actualités et Vitrines

A Citroën a 2014-es Párizsi Autószalonon

Kreativitás és technológia az ügyfelek jó közérzetének szolgálatában: ezt kínálja a CITROËN a 2014-es Párizsi Autószalon látogatóinak. A termékektől a technológiai megoldásokon át egészen az ügyfélkapcsolatokig minden a CITROËN új stratégiájáról tanúskodik, amely egészen újszerű – sokkalta egységesebb és spontánabb, könnyedebb – kapcsolattal fűzi az embert az autóhoz.

Ez a határozottan modern és pozitív szemlélet elsősorban a modellek szintjén érvényesül.
A CITROËN-ben a kezdetektől megvolt a bátorság ahhoz, hogy egyedi stílusú, kényelmes, funkcionális és könnyen használható modellekkel írja be magát az autógyártás történelmébe. Igazán karakteres gépjárműveivel ma abból szeretne a márka többet nyújtani ügyfeleinek, amire igazán szükségük van: még több dizájnt, még nagyobb kényelmet és még több hasznos technológiát, mégpedig elérhető áron.

A márka új stratégiája a 2014-es Párizsi Autószalon CITROËN standján is megjelenik:

1. FOLYTATÓDIK A TERMÉKOFFENZÍVA

A CITROËN egyetlen esztendő leforgása alatt 4 olyan új és meghatározó modellt vezetett be, melyek mindegyike a márka által fontosnak ítélt értékeket képviseli: letisztult, pozitív üzenetű dizájn, mindent átható, egységes kényelem, magától értetődő, valóban hasznos technológiák.

A párizsi kiállításon bemutatkozik:
- A CITROËN C4 CACTUS, amely talán leginkább a figyelem középpontjában áll mostanság. Ebben a modellben ölt legvilágosabban testet a CITROËN új piaci pozíciója: a C szegmens kompakt limuzinjainak alternatívát állító autó új fejezetet ír az autógyártás történetében.
- Az új CITROËN C1: a praktikus és kényelmes kisautó a városi forgalomban érzi magát leginkább elemében. Az újdonságként kínált Airscape nyitható vászontetővel még tovább fokozható az utazás élménye. A párizsi szalon közönsége megismerheti az exkluzív C1 URBAN RIDE koncepciót is, mely a vagány kis városi „kalandor” összes testre szabási lehetőségét felvonultatja. Az új CITROËN C1 energikus, lendületes, ugyanakkor utasait gondosan védelmező karakterét a szabadidő-terepjáróktól átvett stíluselemek fejlesztik tökélyre.
- A CITROËN C4 Picasso és a Grand C4 Picasso: a bevezetés óta több mint 142 000 példányban elkelt páros alig néhány hónap alatt piacvezető lett Európában.


2. HASZNOS TECHNOLÓGIA A KELLEMES KÖZÉRZET SZOLGÁLATÁBAN

Szabaduljunk meg mindentől, ami felesleges, és csak azt tartsuk meg, ami ténylegesen hasznos az ügyfeleknek: a valóban értelmes és hasznos technológiai megoldásokat, melyek nyugodtabb körülményeket biztosítanak a vezetéshez, csökkentik a használati költségeket és a környezetszennyezést:
- A C4 CACTUS AIRFLOW 2l koncepcióautó egy négy keréken guruló „ötletlabor”, amely a dizájn és az áramvonalas kialakítás, a súlycsökkentés és egy innovatív hajtáslánc kombinálásával segíti közelebb az autógyártást a 100 km-enként 2 liternél kevesebb üzemanyagot fogyasztó autók megjelenéséhez.
- A TECHNO ROOM kiállítótérben megjelennek:
- a legújabb generációs, Euro 6 normának is megfelelő PureTech benzin-, illetve BlueHDi dízelmotorcsaládok tagjai, melyek kiváló teljesítményéhez alacsony fogyasztás párosul;
- a Citroën azon fedélzeti technológiái, melyek megkönnyítik az autósok hétköznapjait.
- A CITROËN CONNECT internetes szolgáltatások, amelyek már számos Citroën-tulajdonos számára jelentenek nap mint nap könnyebbséget és nyugalmat.

3. AZ ÜGYFELEK NYUGALMA MINDENEK FELETT

Tegyük átláthatóbbá és megnyugtatóbbá a márka és az ügyfelek közötti kapcsolatot:
- A CITROËN és ÖN program keretében a CITROËN hálózat különféle vállalásokkal igyekszik növelni ügyfelei bizalmát. A teljes átláthatóságra való törekvés jegyében a márka fokozatosan útnak indítja a CITROËN Advisor internetes oldalt, melyen ügyfelei megoszthatják egymással véleményüket az autójuk vásárlásakor, illetve szervizlátogatásuk során tapasztaltakról.
- A SimplyDrive & FlexiDrive névre keresztelt, teljesen újszerű gépjárművásárlási konstrukciók keretében a mobilszolgáltatók által inspirált fix havidíjas csomagok „árán” lehet autóhoz jutniuk – elsőként az új CITROËN C4 Cactus iránt érdeklődő – ügyfeleinknek.

4. ÚTBAN A VILÁGSIKER FELÉ

A CITROËN C-ELYSEE WTCC sikertörténetét a CITROËN RACING-ben rejlő energiák írják – a sikeres modell ugyanakkor a márka nemzetközi piaci térnyerésének is hasznos eszköze. A CITROËN nagy népszerűségnek örvend Kínában, amit a márka azzal ünnepel, hogy a Párizsi Autószalon idején a C42-ben mutatja be a kínai piacra szánt C3-XR modellt.

Top