A honlapon történő böngészés során cookie-kat ("sütiket") használunk. A sütik olyan apró szövegfájlok, melyek információkat tárolnak a felhasználó oldallátogatási szokásairól. Lehetővé teszik a látogatók számának, a honlap használati módjának, esetleges hibáinak nyomon követését, de semmilyen olyan adat vagy információ tárolására nem alkalmasak, amely a látogató személyének azonosítását lehetővé tenné. Ha hozzájárul a sütik használatához, nekünk segít abban, hogy honlapunkat egyre tartalmasabbá és könnyebben kezelhetővé tegyük.

További információ a sütikről

Árajánlatot szeretne kérni?

Az itt található űrlap segítségével küldheti el árajánlatkérését Citroën vagy DS modell(ek)re. Kérését a rendszer automatikusan továbbítja a kiválasztott márkakereskedés felé.

Bezár
Szeretné kipróbálni valamelyik Citroën vagy DS modellt?

Az itt található űrlap segítségével kiválaszthatja a modellt, valamint azt a márkakereskedést, ahol ki tudja próbálni a keresett modellt. Kérése automatikusan a márkakereskedőhöz érkezik be.

Bezár
Érdeklik modelljeink prospektusai?

Bővebb információra van szüksége? Prospektust szeretne?


Az itt található űrlap segítségével ki tudja választani, melyik Citroën vagy DS modell(ek) árlistáját, műszaki adatait, modell  vagy tartozék katalógusát szeretné megkapni vagy letölteni.

Bezár
tuning show

A CITROËN A 10. AUTO, MOTOR & TUNING SHOW-N

A CITROËN kiállítóként vesz részt a 10. Auto, Motor & Tuning Show-n. A rendezvény természetének megfelelően a stand elsősorban a márka autósportban játszott szerepét, aktualitásait mutatja be látványos, interaktív formában.

A Tuning Show egyben a túraautó-világbajnokság magyarországi fordulója köré szerveződő eseménysorozat kezdő állomása is. A látogatók a május első hétvégéjén sorra kerülő versennyel kapcsolatban is fontos információkat szerezhetnek a standon.

A budapesti Auto, Motor & Tuning Show remek alkalom a CITROËN számára arra, hogy bemutassa újdonságait, büszkeségeit. A rendezvény speciális jellege miatt a stand – természetesen az „utcai” újdonságok, jelen esetben az új C4 CACTUS bemutatása mellett – a CITROËN autósportban elért sikerei köré szerveződik. A show „sztárvendége” a C-Elysée WTCC egyenesen Párizsból érkezett élethű makettje, amely mellett a szimulátorjátékok szerelmesei próbára tehetik ügyességüket, mégpedig igen értékes nyereményekért. Az első három helyezett mindhárom napon Citroën Racing rajongói csomagot kap, a leggyorsabb pedig egy, a Hungaroringre szóló WTCC-versenybelépővel térhet haza. A három nap abszolút első helyezettje egy paddock belépőt és egy López, Muller és Loeb által személyesen dedikált baseball sapkát nyer.

Apropó verseny: a CITROËN Hungária már javában készül a Hungaroringre. A wtcc.citroen.hu honlap folyamatos információkkal látja el az érdeklődőket, a wtcctoto.citroen.hu honlapon pedig elindult a totójáték is, amelynek legpontosabban tippelői játékosai a jövő évi magyar verseny VIP-vendégei lehetnek, vagy minden verseny után értékes tárgynyereményben részesülhetnek.

A CITROËN ÉS AZ AUTÓSPORT

A CITROËN történetének a kezdetektől fogva szerves része az autósport. Az 1920-as évek nagy afrikai és ázsiai expedícióitól a rali hőskorán át a Párizs-Dakarig számtalan páratlan emberi és szakmai bravúr jelzi: a CITROËN fáradhatatlanul keresi az új utakat, a lehetetlennek tűnő kihívásokat, hogy próbára tegye kreativitását és technológiai tudását.

A terepraliban szerzett öt, a raliban pedig nyolc világbajnoki cím után a CITROËN 2014 óta a FIA túraautó-világbajnokságán is indul. Mindjárt az első év szép sikert hozott: a márka a csapat diadala mellett – José María López jóvoltából – az egyéni világbajnoki címet is elhódította. A cél 2015-ben nem is lehet más, mint a címvédés; ennek érdekében a CITROËN már négy gyári pilótát vet be: a tavalyi „nyerő hármas”, José María López, Yvan Muller és Sébastien Loeb mellett Ma Qing Hua is teljes szezont teljesít.

A CITROËN RACING WTCC CSAPATA

José María López

A még mindig csak 30 éves argentin saját hazájában is próféta tud lenni: kétszer is megnyerte a nemzeti TC2000 bajnokságot. Több futamot is nyert a világ legrégebbi, máig aktív autóverseny sorozatában, a harmincas évek vége óta töretlenül futó argentin Turismo Carretera-ban, ahol olyan legendák élesítették oroszlánkarmaikat, mint Juan Manuel Fangio vagy Carlos Reutemann.

Beugró pilótaként tavalyelőtt rajthoz állhatott az argentin WTCC versenyen is, és a második futamon fel is állt a dobogó legmagasabb fokára. Ez volt az „ajánlólevele” a CITROËN WTCC csapatánál, hogy aztán 2014-es bemutatkozó évadja minden képzeletet felülmúljon. Csapattársa, a címvédő Muller korábbi rekordját megdöntve 10 futamgyőzelem, 17 dobogós helyezés és egy világbajnoki cím López első teljes WTCC szezonjának mérlege.

Sébastien Loeb

Sébastien Loeb 1974. február 26-án, a franciaországi Haguenau-ban született. Minden idők legsikeresebb autóversenyzője: a rali világbajnokságban felállított rekordjait – 905 szakaszgyőzelem, 78 futamgyőzelem, 116 dobogós helyezés és összesen 1625 világbajnoki pont – egyhamar nem fogják megdönteni, a sorozatban kivívott kilenc világbajnoki címről már nem is beszélve!

Loeb első nekifutásra feltornázta magát a túraautózás fellegvárába, hiszen tavaly, első WTCC szezonjában 2 futamgyőzelmet, 8 dobogós helyezést és az összetett 3. helyét sikerült megszereznie. Loeböt ismerve a cél idén nem lehet más, mint a tavalyinál még jobb szereplés.

A 2015-ös túraautó-világbajnokságban Loeb saját csapata, a Sébastien Loeb Racing egy ötödik CITROËN C-ELYSÉE WTCC-t is rajthoz állít, melyet az algériai Mehdi Bennani vezet.

Yvan Muller

Ami Loeb a raliban, az Yvan Muller a jégraliban. Loebhöz hasonlóan szintén elzászi, 1969. augusztus 16-án született, és már 17 évesen megnyerte a Gokart Európa-bajnokságot. Kőkemény versenyzési stílusát többek között a Brit Túraautó Bajnokságban eltöltött nyolc évének köszönheti. Állt már rajthoz WRC-futamon, Dakar Ralin és Le Mans-i 24 óráson, nyert futamot a legendás ausztrál V8 Supercar sorozatban, de talán az a legfontosabb, hogy Muller a WTCC négyszeres világbajnoka, aki a 2013-as évben óriási fölénnyel nyerte el a címet.

A CITROËN csapatához átszerződve, a szezon előtti teszteken mutatott formája alapján a 2014-es világbajnoki cím toronymagas esélyesének számított. Csakhogy jött López… Biztosra vehető, hogy Muller 2015-ös WTCC-szezonja a revans jegyében fog telni.

Ma Qing Hua

A CITROËN számára kiemelt fontosságú ázsiai piacon a C-Elysée remekül szerepel, így magától értetődő volt a döntés, hogy a márka WTCC-s szereplésének fényét egy kínai versenyzővel támogatja. Az 1987 karácsonyán Sanghajban született, rendkívül tehetséges, és a tavalyi sporttörténelmi tettét követően (ő az első kínai pilóta, aki FIA világbajnoki futamon győzelmet aratott) hazájában még népszerűbb Ma Qing Hua idén a teljes évadot végigversenyzi.

A CITROËN C-ELYSÉE WTCC

A versenyautó a CITROËN C-Elysée-re, a márka alsó-középkategóriás szedánjára épül, mely elsősorban olyan dinamikusan fejlődő piacokra készül, mint Latin-Amerika, a Földközi-tenger térsége, Kína vagy Oroszország. Népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint a kereskedelmi eredmények: két év alatt 100.000 példány talált gazdára belőle. Magyarországon is nagy sikert aratott: 2013 februárja óta a CITROËN legsikeresebb személyautó-modellje lett hazánkban.

A 18 colos kerekeivel szinte az aszfaltra simuló C-Elysée WTCC lélegzetelállító látvány. Az áramlásterelővel ellátott lökhárító remekül kiemeli a hűtőrácsba integrált márkaemblémát. A megnövelt első és hátsó sárvédők tovább fokozzák a gépkocsi sportos karakterét, a hátsó légterelőszárny pedig szinte a versenypályához ragasztja az autót.

A motorháztető alatt 1,6 literes, közvetlen befecskendezésű turbómotor bújik meg. A nagyobb turbófeltöltő révén az autó teljesítménye a 380 lóerőhöz közelít. A motor az első kerekeket hajtja, az áttételt hatsebességes szekvenciális váltó biztosítja.

TALÁLKOZUNK A HUNGARORINGEN, MÁJUS 1. ÉS 3. KÖZÖTT!

Top