Megtekintés
‘LE CHËVRON’: AZ ÚJ CITROËN Ë-C3-AT BEMUTATÓ POP-UP STORE PÁRIZS BELVÁROSÁBAN
Poissy, 2024. április 22.

_  A boulevard Haussmann 45. alatt április 19-én nyílt a Citroën közel 150 m2-es ideiglenes kiállítótere, az új ë-C3-at bemutató ‘Le CHËVRON’.

_ A Citroën márkaemblémájára utaló ‘Le CHËVRON’ elnevezés egyfajta főhajtás a márka termékeit és kommunikációját több mint 100 éve jellemző innovatív szellem előtt. A Párizs szívében található hely kiváló lehetőséget nyújt a nagyközönség megszólítására és a felelős, megfizethető és optimista közlekedés népszerűsítésére.

_ A társasági életet és a kikapcsolódást szolgáló ‘Le CHËVRON’ programjában kreatív workshopok, szakértők részvételével szervezett találkozók és mesterkurzusok, stand-up comedy rendezvények, koncertek és DJ-fellépések szerepelnek, de pusztán egy kávéra vagy ebédre is betérhet az érdeklődő. Az adott héten megrendezésre kerülő eseményekről részletes program tájékoztat.

_ A ‘Le CHËVRON’ április 19-től május 17-ig, mindennap 10:30-tól 20:30-ig várja a látogatókat.

Citroën nagy örömmel jelenti, hogy április 19-én ’Le CHËVRON’ néven megnyitotta ideiglenes márkaüzletét a boulevard Haussmann 45. szám alatt. A Párizs szívében található forgalmas körút egyfajta nemzetközi kirakatként funkcionál.

Az exkluzív hely megnyitásával a Citroën változatos közönséget igyekszik megszólítani. A cél az ë-C3 piaci bevezetésének megünneplése, a márka világának széles körben való bemutatása és egy egyszerre felelős, egyszerű, megfizethető és optimista mobilitás népszerűsítése.

Az autós élményen túl a Citroën egy sajátos vizuális világgal rendelkező igazi élettérrel várja az érdeklődőket. A kávézóban a kávéra, ebédre, munka utáni italra betérőket különleges italok és kreatív ételcsodák várják. A közönség közel egy hónapon keresztül élvezheti a koncertek és stand-up comedy estek, családi rendezvények, inspiráló emberekkel folytatott kerekasztal-beszélgetések és kreatív workshopok nyújtotta változatos élményeket. A ‘Le CHËVRON’ egy mozgalmas hely, amely beszippantja az embert, és ahol nyugodt, pihentető légkörben szerezhet tapasztalatokat a dinamikusan változó világról.

 

A név: ‘le CHËVRON’. Az elnevezés a Citroën logójára utal, ami a márka születésétől kezdve a modernitás és az innováció szimbóluma. Az azonnal felismerhető jellegzetes márkajel, melyet egy híres reklámban vadlovak jelenítettek meg és amelyet a rajongói klubok is előszeretettel használnak, ösztönösen felidézi a márkához kapcsolódó emlékeket és képzeteket. A ‘Le CHËVRON’ név kézenfekvő választás egy olyan találkozóhelynek, amely a Citroën nevével összeforrt merészség és innováció értékeit testesíti meg. Egy olyan márka értékeit, mely nagy tömegeket megcélozva a mozgás szabadságát és a jó közérzetet tűzte a zászlajára.

 

A cím: 45, boulevard Haussmann. A ‘Le CHËVRON’ Párizs egyik forgalmas bevásárlónegyedének a szívében található, melyet helybéliek és a világ minden részéről érkező turisták szédítő forgataga keres fel nap mint nap. Az üzlet az Operaház és a nagyáruházak szomszédságában, egy a legújabb trendeket követő nyüzsgő negyed kellős közepén helyezkedik el. A helyszín ideális a nagyközönség eléréséhez és a Citroën világának látványos formában történő bemutatásához.

 

A hely: az önkifejezés ideális terepe. A közel 150 m2 alapterületű térben a közönséget teljesen magába szippantja a Citroën világa. Ez egy modern és folyamatosan változó világ, ezért nem véletlen, hogy a márka az ë-C3 bevezetésével megkérdőjelezi az elektromos mobilitással kapcsolatos előítéleteket. A főszereplő természetesen az ë-C3 lesz: a róla szóló térben a gyorstöltést népszerűsítő fényjáték és egy mesterséges intelligencián alapuló fotóanimáció gondoskodik az egyedülálló márkaélményről.

 

A ‘Le CHËVRON’ belsejében a márka védjegyének számító vörös szín dominál. A helyet jellegzetes grafikai elemek és feliratok díszítik. A báron és a társalgón kívül lesz benne egy kiállítótér, ahol először a Citroën manifesztumának számító Oli tanulmányautó kerül bemutatásra. A tér átalakítható, és a helyszínen szervezett eseményekhez és találkozókhoz igazítható.

A homlokzati kirakatban a márkaembléma köré épülő látványos grafikai motívumok társaságában a mikromobilitást forradalmasító márka innovatív erejének egy másik jelképe, a Citroën Ami látható majd.

 

Az ë-C3 bevezetésének ünneplése. A ‘Le CHËVRON’ a Citroën ë-C3 univerzumába invitálja a látogatókat, és egyedülálló élményt kínál. Az ë-C3-at minden lehetséges aspektusból bemutató tér külön hangsúlyozza, hogy a márka konkrét megoldást kíván nyújtani az energetikai átállás kihívásaira. A látogatás egyfajta interaktív kaland, melynek során felfedezhetjük mindazokat az innovációkat, amelyek az ë-C3-at a megfizethető elektromos mobilitás egyik vezető szereplőjévé teszik. A ‘Le CHËVRON’ felhívja a figyelmet arra, hogy a holnap mobilitása egyszerre lehet felelősségteljes, egyszerű, stílusos és optimista. A látogatók interaktív képernyők segítségével ismerkedhetnek az ë-C3-mal. Természetesen mindig jelen lesz egy értékesítési tanácsadó is, akinek segítségével könnyebben felfedezhetjük a modellt, és aki adott esetben konkrét értékesítési ajánlatot tud adni, és akár az eladást is le tudja bonyolítani.

 

Igazi élettér: a párbeszéd, a felfedezés és a lelkesedés helye. A ‘Le CHËVRON’ nemcsak egy kiállítási helyszín, hanem a Citroënhez méltón egy dinamikus és népszerű találkozóhely is egyben. Olyan hely, ahol felfedezni, tájékozódni, tapasztalatot cserélni, különleges ételeket kóstolni, nevetni, másokat hallgatni, táncolni vagy játszani is lehet. Egy hónap alatt közel 40, a lakosság mindennapi életéhez kapcsolódó eseményre kerül sor. Az előadásokat, worshopokat, vitákat és kerekasztal-beszélgetéseket a Konbinivel, a zenei rendezvényeket az Universallal közösen szervezte a Citroën.

 

A programban közel 15 koncert és DJ-fellépés szerepel. A fiatal tehetségek bemutatását célzó rendezvényekre csütörtöki, pénteki és szombati napokon kerül sor. Az előadók garantáltan felvillanyozzák majd a közönséget.

Minden héten lesz stand-up előadás, amelynek középpontjában az egyszerűség, a spontaneitás és a jókedv áll, hasonlóan ahhoz a jó hangulathoz, amelyet egy Citroënben is tapasztalhatunk.

A Citroënt képviselő személyek és sporttal vagy fenntartható fejlődéssel, illetve mobilitással foglalkozó szereplők részvételével kerekasztal-beszélgetésekre is sor kerül. Inspiráló személyiségekkel találkozhatunk, akik más szemszögből közelítik meg a társadalmi kérdéseket.

- A ‘Le CHËVRON’ programjában központi szerepet játszik a művészet és az alkotás, ahogy arról az autótervezésről szóló workshopok és előadások, a személyre szabott tornacipő-díszítés vagy a graffiti-foglalkozások tanúskodnak.

Az eseményekre az alábbi linken lehet regisztrálni: https://lechevron-citroen.com

A ‘Le CHËVRON’ április 19. és május 17. között, mindennap 10h30-tól 20h30-ig tart nyitva.